دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۲۸ - ساعت ۱۰:۵۷
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد خبر داد:

رشد ۱۳۰ درصدی شرکت‌کنندگان جشنواره آواها و نواهای نبوی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد گفت: یک هزار و ۵۷۳ شرکت کننده بصورت گروهی و فردی در جشنواره آواها و نواهای نبوی حضور داشتند که تعداد افراد شرکت کننده نسبت به سال قبل ۱۳۰ درصد رشد داشته است.
رشد ۱۳۰ درصدی شرکت‌کنندگان جشنواره آواها و نواهای نبوی,

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی عصراترک، غلامرضا کاظمی در نشست خبری که با اصحاب رسانه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: در چله مهدویت، از ۱۳ رجب تا نیمه شعبان جشنواره آواها و نواهای نبوی در ۱۴ استان در بخش‌های مختلف با ۵۰ هزار مخاطب در حال برگزاری است.

وی افزود: چون خراسان‌شمالی مهد موسیقی مقامی است، این جشنواره در استان با موضوع موسیقی سنتی، مقامی و پاپ برگزارشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد با بیان اینکه۱۷۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره رسیده است، گفت: یک هزار و ۵۷۳ شرکت کننده بصورت گروهی و فردی در این جشنواره حضور داشتند که تعداد افرادشرکت کننده نسبت به سال قبل ۱۳۰ درصد رشد داشته است.

کاظمی بیان کرد: اختتامیه روز دوشنبه سی بهمن‌ماه ساعت ۹ صبح در سالن فرهیختگان دانشگاه آزاد واحد اسلامی بجنورد برگزار می‌شود.

وی افزود: برای چهارمین جشنواره آواها و نواهای نبوی به صورت تخصصی برگرفته از آثار مهدویت اجرا خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد با بیان اینکه ۷۰ درصد شرکت کنندگان در این جشنواره از خراسان شمالی بودند، گفت: بانوان در سطح ملی حضور چشمگیری داشتند بطوریکه ۶۰ درصد ازشرکت کنندگان بانوان بودند.

کاظمی خاطر نشان کرد: در هر حوزه ۳ داور استانی و خارج استانی، آثار را در وب اپلیکیشن آوا و نواها داوری کردند که در مجموع ۱۶ نفر در اختتامیه تقدیر می‌شوند.

انتهای خبر/ دهقانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک