شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۲۸ - ساعت ۷:۳۲
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان مانه و سملقان خبر داد:

کسب دومین مدال مسابقات کشوری توسط مانه و سملقانی‌ها

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان مانه و سملقان گفت: مدال برنز مسابقات کشوری در رشته تأسیسات الکتریکی توسط کارآموز شهرستان کسب شد.
کسب دومین مدال مسابقات کشوری توسط مانه و سملقانی‌ها,

 شهاب‌الدین امیدیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک از کسب مدال برنز مسابقات کشوری در رشته تأسیسات الکتریکی توسط کارآموز مرکز آموزش شهید پاکدل مانه و سملقان مجتبی تقی‌پور خبر داد و این افتخار را به همشهریان تبریک گفت.
 
 وی افزود: در سال ۱۴۰۲ با کسب مدال طلای صادق دریافتی در رشته تعمیر ماشین‌آلات و امروز مدال برنز در رشته تأسیسات الکتریکی افتخار دیگری بر مجموعه افتخارات شهرستان اضافه شد.
 
امیدیان به سابقه کسب مدال‌های کشوری شهرستان اشاره کرد و گفت: در مسابقات المپیاد مهارتی کشور در سال ۱۴۰۰ یک مدال طلا و در سال ۱۴۰۱ یک مدال طلا و یک دیپلم افتخار و در سال ۱۴۰۲ یک مدال طلا و یک برنز کسب شده است.
 
 وی همچنین اشاره داشت به اینکه در طی این چند سال هیچ مدال طلایی در هیچ یک شهرستان‌های استان کسب نشده و قبل از سال ۱۴۰۰ هم در مجموعه شهید پاکدل مدال نداشتیم؛ اما با توکل به خدا و تلاش و همت توانستیم شهرستان‌های مانه و سملقان را به خاستگاه طلا و مدال‌های رنگین تبدیل کنیم.
 
 امیدیان ضمن تقدیر از همکاری‌های صورت‌گرفته توسط فرماندار مانه و رؤسای ادارات شهرستان با مرکز در راستای ارتقای آموزش‌های مهارتی در سطح شهرستان نسبت به ایجاد فضای رقابت سالم و سازنده و رفع مشکلات بر سر راه آموزش‌های مهارتی تأکید کرد.
 
 وی اظهار داشت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای باید بازار محور باشد و آموزش‌ها طوری ارائه شود که کارآموزان بعد از پایان دوره آموزشی بتوانند وارد بازار کار شده و برای خود و دیگران کارآفرینی ایجاد کنند.
 
امیدیان در ادامه افزود: مسابقات ملی مهارت همه ساله باهدف ارتقای فرهنگ مهارت‌آموزی، معرفی ظرفیت‌های آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، ایجاد بستر مناسب برای ارتقای مهارت‌های حرفه‌ای کشور تا سطح مهارت‌های جهانی، شناسایی نقاط ضعف و برنامه‌ریزی برای رفع چالش‌های آموزش فنی و حرفه‌ای، فراهم‌ساختن فرصت مناسب جهت رقابت سالم بین جوانان کشور، کشف استعدادهای حرفه‌ای جوانان، شکوفایی مهارت‌ها و انگیزش در جوانان برگزار می‌شود.

انتهای خبر/صدیقی
 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک