دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۹۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۲۶ - ساعت ۹:۸
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خبر داد:

افزایش ۲۹ درصدی نصب انشعاب فاضلاب در خراسان شمالی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از افزایش ۲۹ درصدی نصب انشعاب فاضلاب در استان نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.
افزایش ۲۹ درصدی نصب انشعاب فاضلاب در خراسان شمالی ,

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «عصر اترک» به نقل از روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی؛ رضا نعیمی اظهار داشت: حفاظت از محیط‌زیست، جلوگیری از آلوده‌شدن منابع آبی، ارتقا سطح بهداشت عمومی و جایگزین‌کردن پساب بجای آب مصرفی صنایع، از مهم‌ترین اهداف اجرای تأسیسات فاضلاب در شهرها و روستاها است.

نعیمی افزود: شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی در راستای اجرای وظایف ذاتی در کنار تأمین و توزیع آب سالم و بهداشتی، وظیفه جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب را نیز برعهده دارد.

 وی عنوان کرد: اجرای تأسیسات فاضلاب شهری از ابتدای سال ۱۳۷۳ آغاز شده و تاکنون بیش از ۶۱۱.۵ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه جمع‌آوری فاضلاب در استان اجرا شده است.

به گفتهٔ نعیمی در بخش روستایی نیز ۳۳.۵ کیلومتر شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان احداث شده است.

وی گفت: در جهت افزایش شاخص جمعیت برخوردار از خدمات دفع بهداشتی فاضلاب در سال جاری، بیش از ۴ هزار و ۳۳۳ انشعاب جدید فاضلاب در شهرها و روستاهای استان نصب شده که این عدد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۹ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرعامل شرکت آبفا استان خاطرنشان کرد: هم اکنون، در چهار شهر بجنورد، اسفراین، آشخانه و شیروان و همچنین سه روستای اسلام‌آباد، طبر و تازه قلعه تأسیسات جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب اجرا شده و در حال بهره‌برداری است.

شایان‌ذکر است؛ در حال حاضر استان خراسان شمالی در بخش فاضلاب ۸۹ هزار و ۳۰ مشترک شهری و روستایی دارد که شامل ۴۱ درصد جمعیت استان است که از خدمات دفع بهداشتی فاضلاب بهره‌مند هستند.

انتهای خبر/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک