دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۹۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۲۶ - ساعت ۸:۳۵
سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خبر داد:

توزیع ۲۰۰ بسته آموزشی بین دانش‌آموزان نیازمند خراسان شمالی

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی گفت: بسته‌های آموزشی ویژه دانش‌آموزان نیازمند با اهداء اقلام لوازم‌التحریر ویژه نیمه دوم سال تحصیلی جاری، با همیاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در نقاط مختلف این استان توزیع شد.
توزیع ۲۰۰ بسته آموزشی بین دانش‌آموزان نیازمند خراسان شمالی,

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر اترک به نقل از روابط‌عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی، تقی صادقی، اظهار داشت: به مناسبت اعیاد شعبانیه ۴۵ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی ایران، باهدف رسیدگی به دانش‌آموز با همیاری کانون‌های مساجد در نقاط مختلف شهری و روستایی استان، تعداد ۲۱۰ بسته آموزشی تهیه و بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

وی هر بسته را شامل کوله‌پشتی و لوازم‌التحریر آن، به طور میانگین به ارزش ۶۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: ۱۲۶ میلیون دراین‌خصوص هزینه شده است.

صادقی اعلام کرد: شش کانون فرهنگی هنری "شهدای گریوان"، "چشمه کوثر"، "عاشورا"، "حضرت قائم (عج) "، "صبا" و "رسول اعظم (ص) " در شناسایی دانش‌آموزان نیازمند و توزیع این بسته‌های لوازم‌التحریر و آموزشی یاری‌رسان بودند.

این مسئول اضافه کرد: این بسته با همیاری ستاد کانون‌های مساجد و بنیاد مستضعفین کشور تهیه و برای توزیع میان بین دانش‌آموزان عزتمند، در استان‌ها ارسال شده است.

انتهای خبر/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک