یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۸۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۷ - ساعت ۹:۴۹
فرمانده انتظامی فاروج خبر داد:

کشف ۸ فقره سرقت از دل یک ضایعاتی در فاروج

فرمانده انتظامي شهرستان فاروج از دستگيري دو سارق حرفه اي و کشف هشت فقره انواع سرقت و اموال سرقتي از داخل يک ضايعاتي خبر داد.
کشف ۸ فقره سرقت از دل يک ضايعاتي در فاروج,

 به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «عصر اترک»، به نقل از خبرگزاری پلیس، عليرضا پوربه، فرمانده انتظامی فاروج اظهار کرد: در پي وقوع چندين فقره سرقت از خانه باغ‌ها و معابر سطح شهرستان فاروج، مأموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ اقدامات خود را در خصوص دستگیری سارقان آغاز کردند.

وی با بیان اینکه در اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مأموران انتظامی سرنخ‌هایی از فعالیت یک ضایعاتی در زمینه خرید اموال سرقتی به دست آمد، افزود: مأموران در تعقیب و مراقبت از ضایعاتی موردنظر، موفق شدند حین خروج یک دستگاه نیسان حامل اموال مسروقه آن را متوقف کنند.

این مقام انتظامی در ادامه خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروی نیسان مقادیر زیادی اموال مسروقه همچون فلنچ، کوبلنگ، درب کنتور، سه راهی و اتصالات کشاورزی، آب پاش، فنس، میلگرد، آهن آلات، تیرآهن، قفل و زنجیر، لوله بریده شده آبیاری و غیره کشف شد.

فرمانده انتظامی فاروج همچنین با بیان اینکه مالک ضایعاتی به همراه دو نفر از سارقان حرفه‌ای که اموال را سرقت کرده بودند دستگیر شدند، تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های بعمل آمده به هشت فقره انواع سرقت از خانه باغ‌ها و معابر شهری اعتراف کردند.

پوربه در پایان با بیان اینکه اموال سرقتی کشف شده با هماهنگی قضایی به مالباختگان تحویل داده شد، افزود: متهمان به همراه پرونده قضایی تشمیل شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای خبر/د

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک