یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۸۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۶ - ساعت ۱۱:۵
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی:

امروز صندوق‌های رأی میدان نبرد هستند

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) گفت: امروز میدان نبرد صندوق‌های رای هستند و دو جهبه بیشتر هم وجود ندارد یا جبهه مقاومت و یا جبهه اسکتبار به فرماندهی شیطان.
امروز صندوق‌های رأی میدان نبرد هستند,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خراسان عصراترک،  سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه استان خراسان شمالی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان مانه اظهارداشت: خدا را سپاسگزارم که توفیق عنایت کرد که در ۱۶ بهمن ماه در جهت ایجاد ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مانه در خدمت شما هستیم.

وی به مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به بیان چند دستاورد انقلاب اسلامی ایران پرداخت و گفت: در دهه پنجاه همه جهان در حال رشد و پیشرفت بود ولی مردم کشور ما حتی دسترسی به برق هم نداشتند.

وی ادامه داد: زمانی شاه مملکت اختیار ناوگان هواپیمائیش را نداشت و آمریکایی‌ها حتی بدون اطلاع شاه مملکت نیروی مسلح کشور را برای اهداف خودشان حرکت می‌دادند.

فرمانده سپاه استان گفت: آن زمان جمعیت کشور یک سوم حال حاضر بود و منابع نفتی دوبرابر بود ولی جاده‌های کشور آسفالت نبود و وضعیت بهداشت و درمان به گونه‌ای بود که شاهد مرگ و میر زیادی بودیم.

وی ادامه داد: در آن زمان شاه دستور می داد فلان فرد را در فلان ایالت برای نمایندگی مجلس انتخاب کنید و مانع انتخاب افراد دیگر می شدند و عملا انتخاباتی نبود.

فرمانده سپاه استان با بیان اینکه ۴۰ دوره انتخابات از ابتدای انقلاب اسلامی در کشور برگزار شده است، گفت: اما مردم در نظام جمهوری اسلامی انتخاب می‌کنند چه کسی  رئیس جمهور باشد؛انتخاب نمایندگان مجلس و حتی انتخاب رهبری نیز توسط همین مردم انجام می‌شود.

سردار فرجی با بیان اینکه هرجا مردم پای کار نظام انقلاب اسلامی بودند برمشکلات پیروز شدند، تصریح کرد: اکنون دشمنان درحال تطهیر پهلوی هستند و باید تمامی کسانی که در آن زمان حضور داشتند وقایع و شرایط آن زمان را برای مردم بازگو کنند.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای با بیان این شبه که هر رژیمی سرکار می‌آمد همین امکاناتی که اکنون داشتیم را فراهم می‌کرد، افزود: آینده ایران در اسناد لورفته که منتشر شده است، کشوری فقیر بود که حتی نفت آن را آمریکایی‌ها تمام کرده بودند.

وی تصریح کرد: امروز دشمن تمام قد وارد میدان شده و تمام صحنه جنگ را پای صندوق رای جمع کرد است و به دنبال این است که  مردم پای صندوق رای حضور پیدا نکنند.

سردار فرجی گفت: امروز میدان نبرد صندوق‌های رای هستند و دو جهبه بیشتر هم وجود ندارد یا جبهه مقاومت و یا جبهه اسکتبار به فرماندهی شیطان.

وی تصریح کرد: دشمن از شجاعت ملت ایران ترس دارد که این بخاطر  اتحاد و همدلی و قدرت ملی ماست.

در پایان سردار فرمانده سپاه استان سرهنگ رسول نکوئیان را به عنوان فرمانده جدید شهرستان مانه معرفی کرد.

انتهای خبر/صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک