یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۸۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۴ - ساعت ۱۱:۲۳
مدیرکل مدیریت بحران خراسان شمالی:

۱۸ مصدوم تصادفات برف و کولاک به بیمارستان منتقل شدند

مدیرکل مدیریت بحران خراسان شمالی گفت: ۱۸ نفر مصدوم ناشی از تصادفات بارش برف و وقوع کولاک طی روز گذشته در استان به بیمارستان‌های شهرستان‌های مختلف منتقل شدند.
 ۱۸ مصدوم تصادفات برف و کولاک به بیمارستان منتقل شدند,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک» به نقل از روابط عمومی اداره مدیریت بحران استان، غلامرضا شفیق، مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی اظهار کرد: فعالیت سامانه بارشی برف و وقوع کولاک در استان طی روز گذشته سبب بروز چندین تصادف شد که پنج مورد از آن‌ها در دو گردنه مسدود شده امین الله و اسدلی رخ داد.

وی افزود: در تصادفات دو گردنه امین الله و اسدلی پنج نفر مصدوم و به بیمارستان انتقال پیدا کردند. ۱۳ مصدوم دیگر نیز به دلیل سایر تصادفات شهرستان‌های استان به بیمارستان منتقل شدند. سه نفر هم سرپایی مداوا شدند.

 مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی بیان کرد: شب گذشته به دلیل بارش شدید برف و کولاک محورهای مواصلاتی اصلی استان نیز بسته شده بود که اکنون باز شده است و تردد در آن‌ها انجام می‌شود.

شفیق بیان کرد: تردد در محورهای میامی به گرمه و جاجرم و همچنین بجنورد به آشخانه بدون زنجیر چرخ انجام می‌شود اما در گردنه اسدلی استفاده از زنجیر چرخ برای تردد الزامی است.

وی ادامه داد: بارش برف و کولاک به صورت پراکنده تا غروب ادامه خواهد داشت و سپس سامانه آن از جغرافیای استان خارج می‌شود.

به گفته شفیق، تردد در محورهای روستایی نیز برقرار است اما راهدارخانه‌ها نیز مشغول بازگشایی راه‌های روستایی هستند تا تردد در آن‌ها با سهولت بیشتری انجام شود که احتمال می‌رود تا ظهر به اتمام برسد.

وی همچنین گفت: شبکه برق در استان نیز پایدار است و صرفاً شب گذشته در گرمه به دلیل افتادن یک درخت بر روی سیم‌های برق و پاره شدن آن با قطعی موقت برق روبه‌رو بودیم که بلافاصله اقدامات لازم برای رفع آن و پایداری شبکه برق انجام شد.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی همچنین بیان کرد: سامانه بارشی مستقر، امشب از استان خارج می‌شود اما فردا با برودت هوا روبرو خواهیم بود به همین دلیل از مردم تقاضا می‌شود در ترددهای خود نکات ایمنی را حتماً رعایت کنند.

محورهای مواصلاتی خراسان شمالی یک ساعت پیش باز شد و تردد در آن‌ها برقرار است.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک