یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۸۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۴ - ساعت ۱۱:۱۲
فرماندار شهرستان:

۵۰۰ نفر در آشخانه اسکان داده شدند

فرماندار شهرستان سملقان گفت: شب گذشته به دنبال بارش برف و کولاک و مسدود شدن محور بجنورد به آشخانه ۵۰۰ مسافر در راه مانده در شهر آشخانه اسکان داده شدند.
۵۰۰ نفر در آشخانه اسکان داده شدند,

جواد بهادری، فرماندار شهرستان سملقان در گفتگو با خبرنگار عصر اترک از مانه و سملقان با بیان اینکه محورهای اصلی ارتباطی با مرکز استان باز است، اظهارداشت: شب گذشته حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ نفر از جاماندگان در راه اصلی به دلیل بسته‌بودن راه مواصلاتی آشخانه به بجنورد، در ۶ محل اسکان داده شدند.

 بهادری افزود: با تلاش عوامل راهداری، هلال‌احمر، فراجا و راهنمایی‌ورانندگی و بسیجیان مسافران در سه مسجد پنج‌تن آل عبا، مسجد صاحب‌الزمان (عج)، مسجد موسی بن جعفر (ع) و مدرسه بهارآزادی، نمازخانه اداره آموزش‌وپرورش و ستاد اسکان آموزش‌وپرورش، اسکان داده شدند و همچنین شام و صبحانه نیز در اختیار این مسافران قرار داده شد و امروز با بازگشایی مسیرها به منازل خود راهی شدند.

 وی تصریح کرد: این تلاش بی‌وقفه خادمان به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان از آن دارد که در دولت مردمی آیت‌الله رئیسی خادمان به‌نظام مقدس جمهوری ایران همیشه در صحنه بوده، هستند و خواهند بود .

بهادری گفت: شب گذشته ۱۶۰ کیلومتر از شریان اصلی راه استانی در شهرستان سملقان مسدود شده بود که عوامل راهداری تا اوایل صبح امروز مشغول بازگشایی این مسیر بودند و باتوجه‌به مسدود بودن راه‌های روستایی سه گروه مجهز مشغول بازگشایی راه‌های روستایی هستند .

 

 وی تصریح کرد: تمامی راه‌های روستایی مسدود شده‌اند و اکنون دو گروه مجهز در راه روستایی مشغول بازگشایی مسیر حسن سو و زو علیا هستند، یک گروه مجهز هم مشغول بازگشایی مسیر شهرآباد نیروی هوایی است.

 وی ادامه داد: در مسیرهای حسن سو، زرد و بیار عوامل راهداری مشغول بازگشایی هستند، مسیر روستای درکش بازگشایی شده است.

انتهای خبر/ص

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک