دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس گزارش | کد خبر: ۲۸۷۸۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۲ - ساعت ۱۰:۵۹
گزارش خبری؛

طلیعه فجر در مانه و سملقان

چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی امروز با حضور پر شور مردم و مسئولان شهرستان‌های مانه و سملقان با برگزاری رژه موتوری و خودرویی، گلباران مزار شهدا و دیدار مسئولان با امام جمعه آشخانه آغاز شد.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک از مانه و سملقان، صبح امروز در آغازین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مراسم رژه خودرویی در شهرستان سملقان برگزار شد .
 


 
 مراسم عطرافشانی و گل‌باران تمثال رهبر کبیر انقلاب اسلامی در مزار شهدای گمنام با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد.
 
 
 
 
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس آذریان، نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان مانه و سملقان در مراسم عطرافشانی مزار شهدا و گل‌باران تمثال رهبر انقلاب کبیر انقلاب اسلامی که در آغازین رو از ایام‌الله دهه مبارک فجر در پارک وحدت مزار شهدای گمنام شهر آشخانه برگزار شد، گفت: امام (ره) مکتبی را پایه‌گذاری کردند که ره‌آوردش پیروزی انسانیت بر حیوانیت، عدالت بر ظلم، علم بر جهل و تقوا بر بی‌بندوباری بوده است که برگرفته از مکتب ناب اسلام است.
 
 وی با بیان اینکه ما مکتب امام خمینی را مکتبی می‌دانیم که نشئت‌گرفته از نهضت سرخ عاشورا است، افزود: وقتی امام مکتب را بنا کرد دشمن خشمگین شد؛ فشارهایی که امروز ملت ما متحمل آن است به‌خاطر شکست جبران‌ناپذیری بود که از انقلاب خوردند.

حجت الاسلام آذریان افزود: در هر زمانی که نام انقلاب اسلامی به گوش دشمنان می‌رسد، عصبانی می‌شوند و این فشار و تندروی‌ها و تحریم‌ها نشئت‌گرفته از این عقده هست.
 
 وی با اشاره به جنگ ترکیبی و تمام‌عیار دشمن تصریح کرد: دشمن خیال می‌کند که با این جنگ ترکیبی که به راه انداخته می‌تواند ملت ایران را از ارزش‌های دینی خود عقب براند، حال‌آنکه ملت ایران بارهاوبارها خود را ثابت کرده‌اند و در همین اعتکافی که گذشت اکثر افراد که شرکت کردند جوانان و نوجوانانی بودند که به‌زعم دشمن، ارزش‌های دینی برای آنها معنایی ندارد.

حجت الاسلام آذریان با بیان اینکه هرجا که پای ارزش‌های دین و انقلابی باشد مردم مستحکم هستند، خاطرنشان کرد: مردم ایران بارها به دشمن سیلی زده‌اند و امسال هم در ۲۲ بهمن‌ماه بار دیگر سیلی می‌زنند و در انتخابات منسجم و همه باهم به‌پای صندوق‌های رأی خواهند آمد و مشت محکمی بر دهان دشمن خواهند زد.
 
همچنین امروز در چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی، مسئولین شهرستان و مدیران ادارات پس از ادای احترام به محضر شهدا و گل‌باران تمثال رهبر کبیر انقلاب اسلامی با حضور در بیت امام‌جمعه شهرستان با مقام ولایت تجدید میثاق کردند.
 
 


انقلاب عزت را به ارمغان آورد
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد شریعتی نژاد، امام‌جمعه آشخانه در آغازین روز از دهه مبارک فجر در جمع مسئولین شهرستان و مدیران ادارات گفت: انقلاب خیروبرکت و عزت آورده است و پای این انقلاب بهترین جوانان، مردان برومند و قهرمانان کشوری ما جان دادند و با همچون درختی با خون شهدا آبیاری شده است. 
 
 وی افزود: شهدا با خون خود این انقلاب را امضا کردند. 
 
 امام‌جمعه آشخانه گفت: خداوند به ملت ایران، مولودی مبارک به نام انقلاب اسلامی داده است که باید این هدیه الهی را جشن بگیریم؛ زیرا این انقلاب توانست ابهت ظالمین عالم را بشکند. 
 
 وی ادامه داد: انقلاب اسلامی مظلومان را از چنگال دژخیمان نجات داد؛ چه کسی باور می‌کرد یک گروه فلسطینی هیمنه اسرائیل را بشکند و امروز یمن قهرمان مستقیماً با امریکا وارد جنگ شود. 
 
 امام‌جمعه افزود: این یعنی شکستن هیمنه دژخیمان عالم که از برکات انقلاب اسلامی است. 

انتخابات از صحنه‌های تقویت انقلاب است
 
 وی تصریح کرد: بایستی انقلاب را در صحنه‌هایی که نیاز دارد تقویت کنیم و انتخابات یکی از این صحنه‌ها است که اگر پر شور وارد صحنه شدیم و انتخاب درستی انجام دادیم انقلاب را کمک کردیم .

 امام‌جمعه آشخانه افزود: رفتن پای صندوق رأی واجب شرعی است و شرعاً و عقلاً بایستی در انتخابات شرکت کنند؛ زیرا باعث تقویت انقلاب است و این امر بر همه واجب است.


 گزارش : صدیقی
 انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


نظرات شما
م ح نیری | 1402/11/14
0
0
جمهوری ما نشانگر اسلام است افکار پلید فتنه جویان خام است جمهوری اسلامی ما جاوید است دشمن ز حیات خویشتن نومید است دهه شکوهمند فجر مبارک باد
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک