یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۸۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۱ - ساعت ۱۱:۵۷
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

وحدت اقوام، نقشه های دشمن را نقش برآب کرد

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: وحدت و انسجام ملی در ایران اسلامی، بین اهل تشییع و اهل سنت تمام نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کرده و هر روز انقلاب اسلامی قدرتمندتر و با صلابت‌تر خواهد شد.
وحدت اقوام، نقشه های دشمن را نقش برآب کرد,

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک»، سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) ظهر امروز در اختتامیه همایش نغمه سرایان اهل سنت کشور اظهار داشت: دشمن به دنبال تضعیف ایران و جداسازی مردم از ولایت و دین است.


وی با اشاره به اینکه دشمن سخت در اشتباه است، گفت: ملت ایران در دهه فجر و مشارکت در انتخابات پیش رو توطئه دشمن را خنثی خواهند کرد و با حضور در پای صندوق رای با امام و شهدا تجدید بیعت می‌کنند.

این مسئول گفت: همچنین راهپیمایی روز ۲۲ بهمن و برگزاری جشن های دهه فجر پرشورتر از هر ساله برگزار می شود.

سردار فرجی با اشاره به این موضوع که ملت ایران در روز یازدهم اسفند ماه حماسه ای دیگر را خلق خواهند کرد، افزود: ۹ درصد از جمعیت یک میلیون نفری خراسان شمالی را اهل سنت تشکیل می دهد و اهل سنت و شیعه در این استان با وحدت و همدلی و مسالمت آمیز در کنار هم زندگی می کنند و همیشه در صحنه هستند.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی ابراز داشت: اوج حماسه مردم استان ما در سفر رهبر انقلاب به استان رقم خورد، که حدود ۱۰ روز در خراسان شمالی حضور داشتند و در این سفر شور و شعور مردم استان رقم خورد.

سردار فرجی در ادامه تاکید کرد: وحدت و انسجام ملی در ایران اسلامی، بین اهل تشییع و اهل سنت تمام نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کرده و هر روز انقلاب اسلامی قدرتمندتر و با صلابت‌تر خواهد شد.

انتهای خبر/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک