یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۸۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۱ - ساعت ۱۱:۴۷
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین:

تنوع قومیتی در کشور، فرصتی برای نظام است

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: تنوع قومیتی در استان‌های مختلف کشور با وحدت، همدلی و زندگی مسالمت‌آمیز در کنار یکدیگر در واقع یک فرصت برای نظام است.
تنوع قومیتی در کشور، فرصتی برای نظام است,

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک»، سردار حسین معروفی، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین ظهر امروز در پنجمین همایش ملی نغمه سرایان اهل سنت کشور در مرکز خراسان شمالی اظهار داشت: امروزه بیشتر از هر زمانی نیازمندتقریب مذاهب هستیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از راهبردهای دشمن انشقاق بین مردم، حاکمیت، امام و مذهب است، گفت: براین اساس برگزاری این همایش‌ها ثابت می‌کند که اهل سنت محل اهل بیت هستند و باعث تقریب بین اقوام خواهد شد.

سردار معروفی با تاکید بر این موضوع که نظام اسلامی ما برگرفته از مطلب وحی و اسلام ناب محمدی است، ابراز داشت: ذیل نظام اسلامی وحدت و تقریب معنی پیدا کرده و الهام بخش و انسجام بخش می‌شود و در واقع به واسطه آن با تولید قدرت، باعث آرامش ملت ایران خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه وحدت، انسجام و بازدارندگی می آورد، افزود: دشمن نمی‌خواهد هیچ اشتراکی بین اهل سنت و شیعه باشد، اما آنچیزی که باید جدی به آن توجه شود حوزه مشترکات است که اگر به آن توجه شود، جایی برای انشقاق نخواهد بود و این موضوع تاکید مقام معظم رهبری است.

سردار معروفی بیان داشت: باید به این نکته توجه شود آن‌هایی که در فضای مجازی می‌خواهند اهل سنت را از شیعه جدا کنند، به دنبال ازبین بردن وحدت و امید آفرینی ملت ایران هستند بنابراین باید متوجه هدف‌گذاری دشمن در این حوزه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: عده‌ای امروز به یک امام فهیم، آینده‌نگر، احیاگر اسلام، ظلم می‌کنند و بدخواهان نظام می‌خواهند، امام (ره) را که حکومت را تشکیل داد و قانون اساسی را بر اساس آموزه‌های اهل بیت و قرآن نوشت را تخریب کنند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج با تاکید بر این موضوع که نباید فراموش کنیم که چه گذشت تا امروز صاحب عزت و سربلندی شده‌ایم، ادامه داد: ملت ایران به واسطه نهضت، اسلام، اهل بیت و دستورات قرآن در سراسر جهان به جایگاه والایی رسیده‌اند و بقای انقلاب امروز در دست کسانی است که دل در گرو این نظام الهی دارند.

وی با اشاره به اینکه در آستانه دهه فجر قرار داریم، گفت: این دهه تنها برای برگزاری جشن و تکرار جشن نیست، بلکه باید از اصل و اساس این دهه مراقبت کرد و این کار بزرگ تکثیر شود.

سردار معروفی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان ما امروز از حقیقت انقلاب اسلامی اطلاعات کمی دارند، گفت: نسل جوان ما برای حاج قاسم  احترام قائلند و او را هویت و نماد خود می‌دانند اما آگاهی ندارند که حاج قاسم محصول این انقلاب، ولایت و امام است، زیرا اگر امام نبود حاج قاسمی هم نبود.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج ابراز داشت: امروزه به برکت نظام اسلامی، در دنیا اقتدار داریم و عزیز شده‌ایم و هوشمندی و وحدت ملت ایران از خروجی و قابلیت‌های نظام اسلامی است.

وی گفت: در شکل‌گیری نهضت و انقلاب، شیعه، سنی، کرد، بلوچ، لر، عرب، به تنهایی نبودند بلکه تمام ملت ایران در کنار یکدیگر با وجود اقوام مختلف وحدت و قدرت آفریدند.

سردار معروفی بیان داشت: تنوع قومیتی در استان‌های مختلف کشور با وحدت و همدلی، و زندگی مسالمت‌آمیز در کنار یکدیگر در واقع  یک فرصت برای نظام است.

وی با اشاره به اینکه دشمن‌به دنبال تخریب چهره‌های اقوام مختلف در کشور است، ابراز داشت: همه اقوام در نهضت پیروزی مشارکت داشتند و تثبیت کردند و جنگ نابرابری که اشرار عالم برعلیه ایران راه انداختند، را شکست دادند.

سردار معروفی در انتها راهکار مقابله با دشمن را امام شناسی و دشمن شناسی عنوان کرد و گفت:  تقریب وحدت برای ما واجب است و این تقریب جز با خدمت بی‌منت به مردم ایجاد نخواهد شد.

این مسئول با تاکید بر این موضوع که  مردم ۴۵ سال پای نظام ایستاده‌اند، گفت: مسئولان باید برای مردم نوکری کنند و تکیه‌گاه مردم شوند و هر فرمانده و مسئول که به مردم آقایی می‌کند ارزش ندارد، زیرا وظیفه ما خدمت به مردم و امیدآفرینی در جامعه است.

سردار معروفی با اشاره به اینکه یکی از بسترهای تولید امید عرصه انتخابات است، گفت: مردم بدانند که با شرکت در انتخابات به ثبات، پیشرفت، وحدت و برون رفت از مشکلات رای داده‌اند.


انتهای خبر/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک