یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۸۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۱ - ساعت ۹:۱۸
در دهه فجر امسال؛

۶۵ پروژه برق‌رسانی در خراسان شمالی بهره‌برداری می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: دهه فجر امسال ۶۵ پروژه برق‌رسانی با صرف یک هزار و ۷۷۹ میلیارد ریال افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.
۶۵ پروژه برق‌رسانی در خراسان شمالی بهره‌برداری می‌شود,

حسن چاهی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک در این باره اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل نصب و تعویض یک هزار و ۴۴۰ دستگاه ال‌ای‌دی و احداث پنج دهم کیلومتر شبکه روشنایی باهدف اصلاح و افزایش کیفیت روشنایی معابر با صرف اعتباری بیش از ۴۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است.

چاهی همچنین افزود: احداث ۲.۱ کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی، احداث ۲۷.۹ کیلومتر شبکه فشارضعیف هوایی و نصب و تقویت ۱۰ دستگاه ترانس هوایی برای تأمین برق متقاضیان جدید شهری و روستایی با صرف اعتباری  بیش از ۲۴۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از دیگر این پروژه‌ها است.

علاوه بر این، وی بیان کرد: اصلاح و به بهینه‌سازی ۲۷.۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی، ۳۴.۵ کیلومتر شبکه فشارضعیف هوایی و نصب و جابه‌جایی ۳۷ دستگاه ترانس در راستای رفع حریم و ترمیم شبکه فرسوده در قالب طرح بهارستان با صرف اعتباری بیش از ۴۵۷ میلیارد ریال از دیگر این پروژه‌های آماده بهره‌برداری است.

علاوه بر این، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: برق‌رسانی به روستاهای بی‌برق کلاته سرا چمن، ساقرچیان و مشاع شهید بهشتی در شهرستان گرمه و شهرک‌های روستایی بی برق استاد، حسن مست، زو علیا و دشتک علیا در شهرستان مانه و سملقان با احداث ۱.۹ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۶.۸ کیلومتر شبکه فشارضعیف و نصب شش دستگاه ترانس با صرف اعتباری بیش از ۶۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال نیز است.

وی احداث ۱۳.۷ کیلومتر خطوط رینگی فشار متوسط، احداث ۸.۶ کیلومتر شبکه فشارضعیف همچنین نصب، تعدیل و تقویت و جابه‌جایی ۲۹ دستگاه ترانس، نصب ۱۳ دستگاه تجهیزات قطع‌کننده (کلید) و پنج دستگاه ترانس ولتاژ هوشمندسازی و روئیت پذیری دو هزار و ۴۸۴۸۳ مشترک برای گذر از پیک‌بار، جلوگیری از خاموشی‌ها و افزایش قدرت مانور با صرف اعتباری بیش از ۴۸۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال را از دیگر این پروژه‌ها اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در ادامه افزود: احداث چهار کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی، ۱.۶ کیلومتر فشار متوسط زمینی دو مداره و احداث ۱۱.۲ کیلومتر شبکه فشارضعیف هوایی و یک‌دهم کیلومتر شبکه فشارضعیف دو مداره و نصب 24 دستگاه ترانس هوایی برای تامین برق نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های بجنورد، اسفراین، جاجرم و گرمه با صرف اعتباری بیش از ۲۶۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از دیگر پروژه‌های آماده بهره‌برداری در دهه فجر امسال است.

چاهی در خاتمه بیان کرد: احداث ۱۲.۷ کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی، احداث هفت دهم کیلومتر شبکه فشارضعیف زمینی همچنین نصب و تقویت ۱۰ دستگاه ترانس برای تأمین برق مجتمع‌های اداری، آموزشی، صنعتی، ارتباطی دستگاه‌های آب شرب با صرف اعتباری بیش از ۲۱۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال نیز از جمله این پروژه‌های آماده بهره‌برداری است.

انتهای خبر/قهرمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک