یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۸۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۱ - ساعت ۷:۴۷
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین:

انواع کالای قاچاق در اسفراین کشف شد 

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از کشف مقادیری کالای قاچاق و غیرمجاز به ارزش بیش از ۱۵۰ میلیون ریال در راستای اجرای طرح برخورد با صنوف متخلف در این شهرستان خبر داد.
انواع کالاي قاچاق در اسفراين کشف شد ,

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک» به نقل از روابط عمومی خبرگزاری پلیس، محمد روهنا،  فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با اعلام جزئیات این خبر گفت: طرح مبارزه با کالای قاچاق به‌منظور ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با صنوف متخلف در سطح شهرستان اجرا که در همین رابطه، تعداد ۴ واحد صنفی متخلف با هماهنگی مقام قضائی مورد بازرسی قرار گرفت.

 وی افزود: مأموران دایره نظارت بر اماکن عمومی به همراه بازرسان اداره صمت در بازرسی از این واحدهای صنفی مقادیری کالای قاچاق و غیرمجاز شامل سیگار، نوشیدنی‌های انرژی‌زا، سیگار الکترونیکی، پیپ، انواع هدلایت و..کشف کردند .

 این مقام انتظامی با بیان اینکه در اجرای این طرح ۴ نفر پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند، تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش این تعداد کالای مکشوفه بیش از ۱۵۰ميلیون ریال برآورد گردیده است .

 فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین در پایان از شهروندان خواست تا برای کمک به اقتصاد کشور و مبارزه با قاچاق در صورت اطلاع از این‌گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک