یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۸۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ - ساعت ۱۹:۲۷

خراسان‌‌شمالی در آینده صاحب اَبَر بیمارستان خواهد شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی گفت: در تلاش هستیم یک مگا هاسپیتال یا اَبَر بیمارستان که دارای بیش از ۵۰۰ تخت بیمارستانی باشد در خراسان‌شمالی ایجاد کنیم.
خراسان‌‌شمالی در آینده صاحب اَبَر بیمارستان خواهد شد,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصراترک، جواد شاهین‌فر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی بعدازظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان خراسان شمالی اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در تلاش هستیم که یک شهر دانشگاهی در محل پردیس ایجاد کنیم و هر آنچه که برای زندگی استاد و دانشجویان نیاز است در آن قرار داده شود که تاکنون نیز بخش‌هایی از قبیل ایجاد نانوایی، تعمیرگاه، سایت ورزشی ایجاد شده که اینها قطعاً رؤیا نیست و اکنون نقشه‌های فنی و مهندسی این پروژه در دست اجرا است.

وی گفت: پروژه ساخت بیمارستان مادر و کودک در فاز مطالعاتی قرار دارد و امیدواریم پس از اتمام این فاز وارد فاز عملیاتی شویم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی افزود: موضوع مرکز درمانی ارتش در رازوجرگلان نیز طی تفاهم نامه صورت گرفته به این دانشگاه واگذار خواهد شد.

وی ادامه داد: مساحت این فضا کمتر از ۷۰۰ متر است و نمی‌توان نام آن را بیماستان گذاشت و صرفا یک مرکز درمانی کوچک است.

شاهین‌فر تصریح کرد: بیمارستانی که توسط دانشگاه علوم پزشکی در رازوجرگلان ایجاد شده در ۷ هزار و ۵۰۰ متر در فاز اول ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم در کمتر از ۳ سال به بهره برداری برسد.

وی ادادمه داد: در تلاش هستیم یک مگاهاسپیتال یا ابَر بیمارستان در خراسان‌شمالی ایجاد کنیم.

شاهین‌فر تصریح کرد: این نوع بیمارستان دارای بیش از ۵۰۰ تخت بیمارستانی است و در جهت کاهش هزینه‌ها در شهرهای بزرگ کشور ایجاد می‌شود.

وی گفت: جزئیات این اَبَر پروژه پس از نهایی شدن اعلام می‌شود.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک