دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۸۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ - ساعت ۱۲:۳۸
رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر استان:

۴۵۰۰۰ برنامه دهه فجر در خراسان شمالی برگزار می‌شود

رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر خراسان شمالی گفت: دهه فجر امسال یک هزار و ۹۰ عنوان برنامه شامل ۴۵ هزار برنامه در سراسر استان اجرا می شود.
  ۴۵۰۰۰ برنامه دهه فجر در خراسان شمالی برگزار می‌شود,

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک»، حجت الاسلام جلیل محمدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی امروز در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه استان اظهار داشت: تمام تلاش دشمن بر تضعیف جبهه انقلاب است، این در حالی است که با تمام توطئه افکنی های دشمن، در آستانه ورود به ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی ایران قرار داریم.


وی ادامه داد: راهبردمان در استان خراسان شمالی راهبرد این است که بتوانیم برنامه‌های دهه فجر در شهرها و روستاها را با پیوست انتخاباتی برگزار کنیم.

حجت الاسلام محمدی به شعار محوری انتخابات طی سال جاری تحت عنوان « رقابت، امنیت، سلامت و مشارکت » اشاره و اضافه کرد: در سال جاری، هدف جذب مشارکت حداکثری در انتخابات با جهاد تبیین و مطرح کردن دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی است.

رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر خراسان شمالی با اشاره به اینکه شعار محوری امسال در دهه فجر «جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن» است، گفت: تمام تلاش ما بر این است که با همراهی تمام کمیته‌های اختصاصی دهه فجر باشکوهی را در سراسر خراسان شمالی داشته باشیم.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه ۲۴ کمیته تخصصی در استان برای دو رویداد مهم دهه فجر و انتخابات پیش بینی شده است، گفت: این کمیته‌ها با مدیریت، مدیران کل راهبری می‌شود و برای دورترین روستاها نیز اقدامات ارسال می‌شود که در هر روستا یک ستاد تشکیل و نهایت یک برنامه محوری به مرکز استان اعلام شود.


وی ابراز داشت: در مجموع ۲۴ کمیته اختصاصی دهه فجر، یک هزار و ۹۰ عنوان برنامه شامل ۴۵ هزار مورد برنامه در سراسر استان طی دهه فجر امسال برنامه‌ریزی و اجرا خواهند کرد‌.

این مسئول با اشاره به اینکه اجرای برنامه‌های دهه فجر از صبح روز دوازدهم بهمن در مرکز استان آغاز می‌شود، گفت: این برنامه ساعت ۹ در مرکز خراسان شمالی با سخنرانی حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه خراسان شمالی آغاز خواهد شد.

حجت الاسلام محمدی گفت: افتتاحیه نمایشگاه مدرسه انقلاب در مدرسه شاهد نجابت، رژه خودرویی تمثال حضرت امام (ره)، غبارروبی مزار شهدای انقلاب، قرار دوازدهم در منزل شهدای انقلاب بخشی از برنامه‌های محوری مرکز استان است.

وی یادآور شد: برنامه‌های مشابه در  تمام شهرستان‌ها اجرا خواهد شد.

این مسئول بیان داشت: همچنین نمایشگاهی با  ۵۰ غرفه از دستاوردهای انقلاب اسلامی در روز ۲۲ بهمن برپا خواهد شد.

انتهای خبر/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک