یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۸۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ - ساعت ۱۲:۴
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد: 

کاهش بیماران اعزامی به مشهد، با راه‌اندازی دپارتمان قلب

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به اینکه پیش از راه‌اندازی دپارتمان قلب در استان ماهانه ۲۵۰ بیمار به خارج استان اعزام می‌شدند، گفت: اکنون تعداد اعزام‌ها در مواقع خاص انجام و به طور متوسط ماهانه به ۱۰ نفر رسیده است.
کاهش بیماران اعزامی به مشهد، با راه‌اندازی دپارتمان قلب ,

جواد شاهین فر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک» در رابطه‌با وضعیت دپارتمان قلب بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد اظهار داشت: دپارتمان قلب بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد از جمله مراکز تخصصی درمانی استان است که با به‌روزرسانی تجهیزات و خدمات، باتوجه‌به نیازها و خواسته‌های درمانی مردم در حال ارائه خدمت است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد یک هزار و ۶۰۸ مورد خدمات در این واحد به بیماران ارائه شده است که یک هزار و ۴۰۲ مورد از آنها مربوط به آنژیوگرافی بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی یادآور شد: همچنین در صورت نیاز بیمارانی که به جراحی قلب پیشرفته‌تر نیاز دارند توسط آمبولانس بیمارستان به مشهد اعزام می‌شوند.

شاهین فر ابراز داشت: نکته قابل‌توجه این است که پیش از راه‌اندازی واحد قلب در استان خراسان شمالی به‌صورت میانگین ماهانه ۲۵۰ نفر از بیماران برای دریافت خدمات به مشهد اعزام می‌شدند، گفت: این در حالی است که اکنون در شرایط ضرورت و نیاز به خدمات پیشرفته‌تر اعزام می‌شوند که تعداد آنها در طول ماه به کمتر از ۱۰ مورد نیز می‌رسد.

 وی گفت: دپارتمان قلب، بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد دارای تجهیزات و امکانات متعددی است و با ارائه خدمات با تعرفه دولتی، مانع تحمیل هزینه‌های درمان به بیماران و مراجعان شده است.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اضافه کرد: این واحد خدماتی دانشگاه علوم پزشکی در سایت پردیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، جنب بیمارستان امام حسن (ع) واقع شده و عمل جراحی قلب باز، آنژیوگرافی، آنژیوپلاستی، تعویض دریچه، تست ورزش و اکوکاردیوگرافی ازجمله خدمات با تعرفه دولتی این دپارتمان است.

 مصاحبه از: آرزو رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک