یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۸۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ - ساعت ۱۰:۵۲

انتقاد شهرداری و شورای شهر بجنورد از کاهش پروازها

شهردار و رئیس شورای شهر بجنورد شب گذشته در جلسه رسمی شورای شهر از لغو پروازهای ماهان و کاهش تعداد پروازهای فرودگاه بجنورد انتقاد جدی ابراز کردند.
انتقاد شهرداری و شورای شهر بجنورد از کاهش پروازها,

 به گزارش عصراترک، در همین باره محمدعلی کشمیری، شهردار بجنورد در انتقاد از این وضعیت به وجود آمده در فرودگاه بجنورد خواستار شد: شورای شهر بجنورد در این زمینه بیانیه‌ای را منتشر کند.

کشمیری گفت: شهرداری بجنورد اخیراً برای حل‌وفصل مسائلی گره‌خورده، مهمانی را از پایتخت به بجنورد دعوت کرده بود که به علت لغو پروازهای فرودگاه بجنورد، این مهمان مجبور شد با پرواز فرودگاه مشهد به بجنورد سفر کند.

وی همچنین یادآور شد: اخیراً برای حل‌وفصل تأمین اعتبار مسیل‌های بجنورد می‌بایست میزبان نماینده سازمان برنامه‌وبودجه کشور در مرکز استان می‌بودیم که به علت این وضعیت به وجود آمده در فرودگاه بجنورد این سفر انجام نشد.

 شهردار بجنورد در این باره ابراز تأسف کرد.

در همین راستا، جمشید عین بیگی، رئیس شورای شهر بجنورد نیز اظهار کرد: موضوع برقراری پروازها و افزایش تعداد پروازها در فرودگاه بجنورد برای استان خراسان شمالی مسئله‌ای حیاتی است.

عین بیگی با تأکید بر این نکته که کانال توسعه هر منطقه از مسیر راه‌های ارتباطی‌اش می‌گذرد، تصریح کرد: تا به کنون مسئله پروازهای فرودگاه بجنورد حل نشده است.

وی افزود: این در حالی است که فرودگاه بجنورد از زیرساخت‌های بسیار خوبی بهره‌مند شده است.

رئیس شورای شهر بجنورد تأکید کرد: ضرورت دارد استانداری خراسان شمالی در حل این مسئله و این مطالبه مردمی نقش جدی ای را ایفا کند و رفع آن را به گوش مسئولان امر برساند.

عین بیگی اعلام کرد: شورای شهر بجنورد حل مسئله پروازهای فرودگاه بجنورد را با مسئولان اجرایی استان، کشور همچنین مدیریت فرودگاه کشور نامه‌نگاری خواهد کرد.

انتهای خبر/قهرمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک