دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۸۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۰۶ - ساعت ۱۳:۲
امام‌جمعه آشخانه:

شرکت در انتخابات امیدها را چند برابر کنیم

امام جمعه آشخانه گفت: با انتخابی درست کشورمان را در جهان محبوب کنیم و امید همه مجاهدان و مبارزان با طاغوت‌های جهان را چند برابر افزایش دهیم .
شرکت در انتخابات امیدها را چند برابر کنیم,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک، حجت الاسلام والمسلمین شریعتی نژاد، امام جمعه آشخانه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت شهادت حضرت زینب سلام الله علیها به سه ویژگی کلیدی ایشان را بیان کرد و افزود: فهم درست از مسائل پیرامون، وی امام زمانش را خوب میشناخت ونسبت به دشمنان دین شناخت کافی داشت و آنگاه نسبت به آنان خوب تصمیم می‌گرفت و همچنین موقعیت‌های هر کدام را خوب می‌فهمید و درک می‌کرد و نیز ایشان بهترین‌ها را انتخاب می‌کرد و برای همه آنها هزینه داد.

وی افزود: همین ویژگی‌ها را امروز ملت ایران دارا می‌باشند  بنابراین ملت ایران را بر همه ملت‌ها شاخص کرده است که صاحب انقلاب شده‌اند.

وی به دهه فجر اشاره کرد و گفت: انقلاب ما به خاطر آب و نان و سرزمین نبود بلکه انقلاب ایران فرهنگی دینی و اسلامی و اعتقادی بود که به گفته امام رحمت الله علیه انقلاب ما انفجار نور بود آنگاه فرمود که به واسطه انقلاب درونی امت بود که تحول درونی برای مردم حاصل شد.


وی ادامه داد: این تحول انقلاب بیرونی را شکل داد و به پیروزی رسید، مردم پای این نظام مقدس هوشمندانه با بصیرت محکم و استوار ایستادند چون درس پایمردی ومقاومت را از حضرت زینب سلام الله علیها آموخته‌اند.

امام جمعه آشخانه تاکید کرد: این انقلاب باعث شد که ارزش‌های دین را احیاء کند مانند عزاداری‌های سیدالشهدا و اهل بیت عصمت و طهارت و نماز جمعه که در سراسر کشور هر هفته برگزار می‌شود و اعتکاف و عدالت خواهی مردم که موجب رونق امنیت و آرامش و شکوفایی استعداد جوانان شده است.

وی تصریح کرد: تحت سایه امنیت است که رونق اقتصادی و معیشت مردم محقق می‌شود و با تولید کار و اشتغال و گردش کارخانه‌ها معضل بیکاری حل میشود همه این برنامه‌های زیربنایی انقلاب درسایه امنیت تحقق می‌یابد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: با تسلیم به قوانین کشور که برگرفته از قوانین و دستورات خداوند می‌باشد مانند قانون عفاف و حجاب مبارزه با فساد و ظلم و تجاوز به حقوق مردم و اطاعت از ولی فقیه که ادامه دهنده ولایت خدا و رسول و امامان معصوم علیه السلام هست و آماده شدن برای پذیرش حکومت عدالت گستر جهانی حضرت مهدی(عج) آرمان‌های شهداء و ارزش‌های دین تحقق پیدا می‌کند.  

امام جمعه آشخانه گفت: ملت ایران برای تحقق ارزش‌ها هزینه‌های سنگینی پرداخت نموده‌اند وباید برای حفظ این ارزش‌ها و اهداف مبارک با مشارکت بالا در پای صندوق‌های رای حاضر شویم و با انتخابی درست کشورمان را در جهان محبوب بگردانیم و امید همه مجاهدان و مبارزان با طاغوت‌های جهان را چند برابر افزایش دهیم و دشمنان عدالت را به تسلیم در برابر حق و حقیقت وادارش کنیم و زمینه ظهور منجی بشریت به دستان پرمهر محبت ملت ایران آماده شود.

وی به ویژگی‌های مشارکت مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: اجرای حاکمیت حق، وظیفه شرعی و الهی و ملی است، مظهر احقاق حق است، باعث اقتدار ملت می‌شود، نماد حرکت آزادی و اسلام است، امتحان خدا از امت است و باعث حفظ نظام است که امام رحمت الله علیه فرمود حفظ نظام از اوجب واجبات است.  

امام جمعه گفت: هر فرد ایرانی با رای خود نقش خودش را در پشتیبانی از حکومت اسلامی و گسترش عدالت در جهان ظاهر می‌گرداند که باعث تقویت اسلام و تضعیف دشمنان خدا و مومنین می‌شود.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک