دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۸۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۰۴ - ساعت ۱۰:۱
 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خبر داد:

 توزیع ۹۹۲ سری جهیزیه به مددجویان خراسان شمالی

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال جاری ۹۹۲ مورد جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش مددجویان کمیته امداد استان اهدا شده است.
 توزیع ۹۹۲ سری جهیزیه به مددجویان خراسان شمالی,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک» به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، مجید الهی‌راد با اشاره به برخی از دستاوردهای دولت سیزدهم در نهاد کمیته امداد در راستای برقراری عدالت اجتماعی و حمایت از نیازمندان پرداخت و اظهار داشت: این تعداد جهیزیه به ارزش ۳۰ میلیارد تومان بوده که طی امسال به مددجویان اهدا شده است.

 الهی‌راد با بیان اینکه ارزش ریالی هر سری جهیزیه حدود ۳۰ میلیون تومان است، گفت: این جهیزیه شامل اقلام یخچال‌فریزر، تلویزیون، جاروبرقی، اجاق‌گاز و ماشین لباسشویی است که به نوعروسان تحت حمایت خراسان شمالی اهدا شد.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی ادامه داد: همچنین طی این مدت ۲ هزار و ۴۰۰ سری لوازم ضروری منزل نیز با اعتبار بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شده است.

 وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد به‌تمامی نوعروسان تحت حمایت در راستای تسهیل در امر ازدواج مددجویان ۵ قلم کالا اساسی را به‌عنوان جهیزیه اهدا می‌کند و تاکنون هیچ نوعروسی به دلیل نداشتن جهیزیه از ازدواج بازنمانده است.

 

 انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک