دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۸۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۰۴ - ساعت ۹:۱۶
منظور:

به‌زودی مطالبات معلمان خرید خدمات واریز می‌شود

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور در پاسخ به انتقاد یکی از نمایندگان گفت: آمار معلمان خرید خدمات به کار گرفته شده احصا شده و به‌زودی مطالبات این عزیزان پرداخت خواهد شد.
به‌زودی مطالبات معلمان خرید خدمات واریز می‌شود,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک به نقل از ایسنا، محمدرضا صباغیان در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس، بیان کرد: معلمان حمایتی حدود ۳ الی ۴ ماه است که به کار گرفته شده‌اند؛ اما یک ریال نیز به آنها پرداخت نشده است. این معلمان اعتراض کردند؛ اما به آنها گفته شده باید مجانی کار کنید.

 وی در ادامه اظهار کرد: وزیر آموزش‌وپرورش به‌عنوان متولی این حوزه باید به این موضوع رسیدگی کند. اگر به ما ۳ ماه حقوق ندهند وضعیت خودمان و خانواده‌هایمان چه می‌شود؟

 داوود منظور، رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور در پاسخ به تذکر صباغیان، بیان کرد: تعدادی از معلمان خرید خدماتی بر اساس نیاز آموزش‌وپرورش در ابتدای سال تحصیلی بدون فرایند جذب به کار گرفته شدند. پرداختی‌های این عزیزان با تأخیر مواجه شده است. چرا که این افراد در سطح استان‌ها به‌صورت غیرمتمرکز به کار گرفته شدند. آموزش‌وپرورش باید آمار این عزیزان را احصا و به سازمان برنامه ارائه می‌کرد.

 منظور ادامه داد: هفته گذشته جلسه‌ای با وزارت آموزش‌وپرورش و سازمان امور استخدامی داشتیم. آمار معلمان خرید خدمات ۲۶ هزار نفر برآورد شد که بار مالی هر ساله آن ۲۷۰ میلیارد تومان است. ان‌شاءالله به‌زودی پرداخت مطالبات این عزیزان پرداخت خواهد شد.

 انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک