دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۸۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۰۴ - ساعت ۷:۱
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی:

۲۶۰۰ مسکن مددجویان خراسان‌شمالی در دست احداث است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)‌ خراسان شمالی گفت: در حال حاضر ۲ هزار و ۶۶۷ مورد مسکن در دست احداث است که از این تعداد یک هزار و ۲۸۶ مورد در مراحل انتهایی کار و یک هزار و ۳۸۱ مورد نیز در دست اجرا است.
۲۶۰۰ مسکن مددجویان خراسان‌شمالی در دست احداث است,

مجید الهی راد،‌ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)‌ خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار سرویس اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک» اظهار داشت:‌۱۵ هزار و ۵۷۷ دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد استان هستند که از این تعداد ۸۰۰ نفر دانشجو طلبه هستند که در دانشگاه‌های مختلف سراسر استان و کشور تحصیل‌دارند.

وی ادامه داد: با توجه به دستورالعمل‌های حوزه فرهنگی ۵۰۰ نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان به‌عنوان نخبه در بخش‌های مختلف علمی، هنری، ورزشی، فرهنگی در سیستم ثبت شدند.

الهی راد اضافه کرد: طی سال تحصیلی جاری ۳۵ نفر از دانش آموزان مددجوی استان در دانشگاه فرهنگیان و ۸۷ نفر در دانشگاه دولتی پذیرفته شدند.

این مسئول با اشاره به اینکه طی سال جاری ۷۶۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه اشتغال تخصیص پیداکرده، گفت: امسال ۵۶۷ میلیارد تومان از منابع ملی،۱۹ میلیارد تومان از صندوق امداد ولایت، ۱۵۵ میلیارد تومان از منابع استانی بوده که تاکنون ۳۰۹ میلیارد تومان معادل ۵۸ درصد اعتبارات مربوط به اشتغال پرداخت‌شده است.

وی ابراز داشت: ۸۰ درصد از اعتبارات صندوق امداد ولایت پرداخت‌شده و مابقی نیز تا انتهای سال پرداخت خواهد شد که نیاز به پیگیری و همکاری بانک‌ها دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی ابراز داشت: همچنین در حوزه مسکندر حال حاضر ۲ هزار و ۶۶۷ مورد در دست احداث است که از این تعداد یک هزار و ۲۸۶ مورد در مراحل انتهایی کار و یک هزار و ۳۸۱ مورد نیز در دست اجرا است.

مصاحبه از: آرزو رحمانی 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک