یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۸۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۰۳ - ساعت ۸:۵۷
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی:

۹۰۰ قطعه زمین طرح مسکن ملی در گرمه واگذار شد

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان به ۱۰۰ درصد تعهد خود در واگذاری زمین در دو قالب نهضت ملی مسکن و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرهای ایور و درق عمل کرد.
 ۹۰۰ قطعه زمین طرح مسکن ملی در گرمه واگذار شد,

  به گزارش عصراترک به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، سیدعلی میرکریمی با اشاره به اینکه موضوع نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت، قانون مصوب مجلس و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و ریاست جمهور است، اظهار کرد: به دلیل اهمیت موضوع با تلاش‌های فراوان و برگزاری مراسم قرعه کشی زمین ها، اداره کل راه و شهرسازی استان به تعهد خود در واگذاری زمین به مشمولان طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در شهرهای ایور و درق عمل کرد و در همین راستا بیش از ۹۰۰ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن در شهرهای گرمه، ایور و درق تحویل مشمولان این طرح شد.

وی بیان کرد: از تعداد ۹۱۲ قطعه، ۱۶۰ قطعه در شهر گرمه، ۵۴۴ قطعه در شهر ایور و ۲۰۸ قطعه نیز در شهر درق تخصیص به مشمولان شد.

میرکریمی با بیان اینکه تسهیلات مورد نیاز متقاضیان در قالب نهضت ملی مسکن پرداخت می‌شود، گفت: خانواده‌هایی که از آبان ۱۴۰۰ صاحب فرزند سوم شده اند و یا چهار فرزند زیر ۲۰ سال دارند، مشمول این طرح هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: در دیگر شهرهای استان نیز با توجه به الحاقات زمین، واگذاری زمین در دو قالب نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت ادامه دارد و تلاش داریم بتوانیم به زودی تمام زمین‌ها در این دو قانون را تحویل دهیم.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان عنوان کرد: توسعه محدوده‌های شهری و کمک به اقشار فاقد مسکن، سیاست اداره کل راه و شهرسازی استان است و با این کار در تلاش هستیم قیمت زمین را کاهش دهیم.

انتهای خبر/فیروزه

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک