یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۸۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۰۲ - ساعت ۱۱:۲۷
 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خبر داد:

 احداث ۵۵۸ کیلومتر راه، دستاورد دولت در خراسان شمالی

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان شمالی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۵۵۸ کیلومتر راه روستایی، فرعی و اصلی در خراسان شمالی احداث و به بهره‌برداری رسیده است.
 احداث ۵۵۸ کیلومتر راه، دستاورد دولت در خراسان شمالی,

 به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک»، محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در همایش تبیینی عملکرد امیدآفرین اظهار داشت: براین‌اساس ۱۶۲ کیلومتر از راه‌ها، روستایی با اعتباری بالغ بر ۷۳۱ میلیارد تومان و ۳۶۹ کیلومتر از راه‌های اصلی استان با اعتباری بالغ بر ۴۸۰ میلیارد تومان احداث شده است.

 

 مشتری اضافه کرد: لکه‌گیری بیش از ۳۲۱ هزار مترمربع راه اصلی و شریانی، احداث و تکمیل ۲۲ پل ضروری و رفع ۲۳ نقطه حادثه‌خیز از دیگر اقداماتی است که طی مدت دولت سیزدهم در استان انجام شده است.

 

 این مسئول خاطرنشان کرد: گفتنی است که همچنین ۱۸۵ کیلومتر راه روستایی و فرعی با ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در خراسان شمالی روکش شد.

 

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بیان داشت: لازم به ذکر است که سه باب مجتمع خدماتی رفاهی، نصب، راه‌اندازی و نگهداری ۱۰ سامانه ثبت تخلف عبور و مرور و نصب دو عدد دوربین نظارتی و خرید ۳۱ دستگاه ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری و راه‌سازی نیز از دیگر اقداماتی بوده که در دولت رئیسی به نتیجه رسیده است.

 

 انتهای خبر/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک