دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۷۸۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۰۲ - ساعت ۸:۲۹
 سرپرست هیأت شطرنج استان خراسان شمالی:

 سه رویداد کشوری شطرنج در بهمن‌ماه برگزار می‌شود

 سرپرست هیأت شطرنج استان خراسان شمالی بیان داشت: از سوی هیأت شطرنج خراسان شمالی در بهمن‌ماه سال جاری سه رویداد مهم کشوری در استان را شاهد خواهیم بود.
 سه رویداد کشوری شطرنج در بهمن‌ماه برگزار می‌شود,

به گزارش عصر اترک به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان غلامرضا امین‌زاده  سرپرست هیأت شطرنج استان خراسان شمالی در ادامه بیان داشت به همت باشگاه فرزانه شیروان و با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیأت شطرنج شهرستان و استان مسابقه بزرگ شطرنج ریتد جام زمستانه روز جمعه ۶ بهمن برگزار می‌شود که تا کنون استقبال خوبی از این مسابقه شده است.

 امین‌زاده افزود: دوره مربیگری آنلاین درجه ۳ شطرنج کشور به همت هیأت شطرنج فاروج و با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیأت شطرنج استان روال اداری و اخذ مجوز از فدراسیون شطرنج و همچنین تعیین مدرس برتر کشوری انجام شده و دوره فوق با ظرفیت ۳۰ نفر در تاریخ ۹ الی ۱۳ بهمن برگزار می‌شود که البته جهت رفع اشکال و آزمون مربوطه دوره فوق یک روز دوره به‌صورت حضوری در شهرستان فاروج برگزار خواهد شد.

 وی گفت: دوره آنلاین داوری درجه ۳ کشور نیز بعد از اتمام دوره فوق انجام خواهد شد که مجوز فدراسیون و مدرس برجسته از تهران برنامه‌ریزی، هماهنگی و مشخص شده است.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک