یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۸۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ - ساعت ۱۰:۸
فرمانده انتظامی شیروان:

دستگیری باند سارقان احتشام عشایر در شیروان

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از دستگیری سارقان احتشام که به صورت باندی اقدام به سرقت ۱۲۰ راس دام کرده بودند، خبر داد.
دستگیری باند سارقان احتشام عشایر در شیروان,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک» به نقل از روابط عمومی فرمانده انتظامی شهرستان شیروان، مجید یگانه‌پور اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام از عشایر مرزنشین شهرستان شیروان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با انجام اقدامات فنی و بررسی صحنه وقوع سرقت‌ها و بانک‌های اطلاعاتی موجود مشخص شد ۶ نفر از سارقان سابقه‌دار اقدام به سرقت در سطح شهرستان می‌نمایند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با شناسایی افراد تشکیل دهنده این باند، مأموران پلیس آگاهی این شهرستان موفق شدند در دو عملیات هماهنگ، سارقان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان تصریح کرد: متهمان که توجیهی برای اقدامات خود نداشتند پس از انتقال به پلیس آگاهی به ۱۲۰ فقره سرقت احشام از عشایر مرزنشین به ارزش ۲۰ میلیارد ریال اقرار کردند.

یگانه‌پور در پایان با تاکید بر لزوم توجه هرچه بیشتر شهروندان به هشدارهای پلیس و ضرورت استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب، خاطر نشان کرد: پلیس با افرادی که با اعمال مجرمانه خود سعی در برهم زدن امنیت و آسایش شهروندان دارند قاطعانه برخورد کرده و از مردم نیز می‌خواهیم اخبار و اطلاعات خود در خصوص افراد و موارد مشکوک را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

انتهای خبر/ ح

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک