یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۸۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ - ساعت ۷:۶
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شیروان:

۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل شهرک‌های صنعتی شیروان هزینه شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شیروان گفت: طی ۲ سال عمر دولت سیزدهم ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل زیر ساخت‌های شهرک‌های صنعتی شیروان هزینه شد.
۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل شهرک‌های صنعتی شیروان هزینه شد,

عبدالله گلی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان شیروان در گفتگو با خبرنگار سرویس اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی عصراترک،  اظهار کرد: در حال حاضر ۹۰ واحد تولیدی در شیروان فعال است و یک‌هزار و ۴۰۰ نفر در این صنایع مشغول به کار هستند.

گلی از احداث  ۲ شهرک صنعتی در شیروان خبر داد و گفت: این شهرک‌ها فاقد راه دسترسی مناسب، آسفالت، پست‌های برق، تصفیه‌خانه فاضلاب، ایستگاه آتش نشانی و روشنایی شبانه بودند که طی ۲ سال اخیر تلاش‌های زیادی برای رفع این موانع انجام شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شیروان باتاکید بر اینکه نیود این زیر ساخت‌ها مانع جذب سرمایه‌گذار و همچنین مانع توسعه واحدهای تولیدی شده بود، اظهارداشت: با هزینه ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار هم اکنون بسیاری از این موانع رفع شده است و تا سال آینده شاهد افتتاح تصفیه‌خانه و پست برق خواهیم بود.

گلی با پررونق خواندن آینده اشتغال و توسعه واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی شیروان تصریح کرد: کارآفرینان نباید برای ایجاد واحد تولیدی به دنبال زمین و ساخت و ساز و بردن امکانات و زیر ساخت‌ها باشند بلکه باید سرمایه‌ و انرژی خود را در مسیر تولید و ایجاد اشتغال هزینه کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا ۱۰ سوله در شهرک‌های صنعتی این شهرستان ساخته شده است که برای ایجاد واحد تولیدی در اختیار کارآفرینان و سرمایه‌گذاران دانش بنبان گذاشته می‌شود.
وی گفت: شرکت‌های دانش بنیان توانایی ایجاد اشتغال در بخش‌های مختلف را دارند که باید با در اختیار گذاشتن امکانات از جمله سوله فرصت سرمایه‌گذاری برای آنان فراهم کنیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شیروان گفت: در شهرستان شیروان ۱۱ واحد تولیدی راکد بود که با تلاش ها و حمایت مسئولان توانستیم ۶ واحد تولیدی را به‌چرخه تولید بازگردانیم که رتبه اول در استان را به خود اختصاص دادیم.

انتهای خبر/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک