شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۸۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۳۰ - ساعت ۱۴:۰
کوثری:

شورای ائتلاف به عنوان محور وحدت نیروهای انقلابی در کشور عمل خواهد کرد

عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: شورای ائتلاف به عنوان محور وحدت نیروهای انقلابی در کشور عمل خواهد کرد و تمام تلاش خود را برای گرم تر کردن فضای انتخابات و تشکیل یک مجلس انقلابی به کار خواهد بست.
 شورای ائتلاف به عنوان محور وحدت نیروهای انقلابی در کشور عمل خواهد کرد,

به گزارش عصراترک، اسماعیل کوثری عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس خاطرنشان کرد: جلسات و همایش‌هایی که نیروهای انقلابی در این ایام برگزار می‌کنند اثرات بسیار زیادی دارد و باعث هماهنگ‌تر شدن نیروهای انقلابی با یکدیگر و بررسی مسائل روز می‌شود.

وی افزود: نیروهای انقلابی باید مباحثی را که در تهران همایش‌های تهران برگزار می‌شود را به شهرستان‌ها هم منتقل کنند و گفتمان نیروهای انقلاب در کشور گسترش پیدا کند.

عضوی شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب در ادامه گفت: حضور و هماهنگی نیروهای انقلابی با یکدیگر در تهران و شهرستان‌ها باعث افزایش مشارکت می‌شود و این مشارکت باعث نشان دادن وحدت ملی به جهانیان می شود.

کوثری در پایان گفت: جبهه انقلاب و شورای ائتلاف به عنوان محور وحدت نیروهای انقلابی در کشور عمل خواهد کرد و تمام تلاش خود را برای گرم تر کردن فضای انتخابات و تشکیل یک مجلس انقلابی به کار خواهد بست.

پایان پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک