دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۸۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۳۰ - ساعت ۱۱:۲۸
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ( ره) خبر داد:

حمایت ۱۲۷ حامی از ۲۲ کشور ‌از فرزندان ایتام و محسنین

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: ۱۲۷ حامی از ۲۲ کشور خارج از ایران حمایت خود را از فرزندان ایتام و محسنین خراسان شمالی اعلام داشتند.
حمایت ۱۲۷ حامی از ۲۲ کشور ‌از فرزندان ایتام و محسنین,

 به گزارش عصر اترک ، مجید الهی راد اظهار داشت: ۱۲۷ حامی از ۲۲ کشور خارج از ایران حمایت خود را از فرزندان ایتام و محسنین خراسان شمالی اعلام داشتند.

 وی با بیان اینکه در حال حاضر کمیته امداد استان ۳۵۶۷۷ حامی دارد افزود: ۳۲۸۹ فرزند یتیم و ۴۷۹۵ فرزند محسنین در استان توسط بیش از ۳۵ هزار حامی حمایت می‌شوند. همچنین از ابتدای سال جاری ۴۶۸۵ حامی جدید جذب شدند.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۷۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک نقدی و کالایی حامیان جذب شده است تصریح کرد: این رقم در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته ۱۱ درصد رشد داشته است.

 الهی راد با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۰۴ هزار و ۸۶ نفر از جمعیت خراسان شمالی و ۵۲ هزار و ۵۸۱ خانوار استان تحت پوشش کمیته امداد هستند خاطرنشان کرد: به‌طورکلی ۳۰ درصد جمعیت شهری و ۷۰ درصد جمعیت روستایی خراسان شمالی تحت پوشش حمایتی کمیته امداد هستند.

 وی همچنین در خصوص اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان ادامه داد از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۹۲ فقره جهیزیه به ارزش ۳۰ میلیارد تومان به زوج‌های جوان و نوعروسان و ۲ هزار و ۴۰۰ سری لوازم ضروری منزل به ارزش ۱۰ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان به خانوارهای نیازمند اهدا شده است.

 مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: در حال حاضر ۲ هزار و ۶۷۷ پروژه ساخت مسکن در دست اجرا است که نزدیک به ۱۲۰۰ مورد آن طی روزهای آینده تحویل می‌شود. از مجموع ۷۶۰ میلیارد تسهیلات تعریف شده برای کمیته امداد در سال جاری ۳۳۱ میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

 انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک