دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۷۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۲۵ - ساعت ۸:۴۹
 فرمانده انتظامی شهرستان:

۴ رأس دام سنگین قاچاق در مانه و سملقان کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از کشف چهار رأس دام سنگین (گاو) قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.
۴ رأس دام سنگین قاچاق در مانه و سملقان کشف شد,

به گزارش عصر اترک به نقل از پایگاه خبری پلیس، مهدی مهران‌فر، فرمانده انتظامی مانه و سملقان در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق، حین کنترل خودروهای عبوری در جاده مواصلاتی مانه و سملقان، مأموران یگان امداد این فرماندهی به یک دستگاه خودروی مزدا باری مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

 

 وی با اشاره به اینکه این خودرو حامل چهار رأس دام قاچاق بود، افزود: در بررسی به‌عمل‌آمده ارزش این تعداد دام قاچاق ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

 

 فرمانده انتظامی مانه و سملقان با بیان اینکه دراین‌رابطه یک نفر متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد: خودروی موردنظر نیز راهی پارکینگ شد.

 

مهران‌فر با اشاره به اینکه احشام قاچاق به سازمان دامپزشکی تحویل داده شد از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

 انتهای خبر/ ص

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک