یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۷۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۲۴ - ساعت ۹:۳۲
 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان:

 ۴۳۰۰ خدمت توسط الکفیل در خراسان شمالی ارائه شد

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: سه هزار مددجوی استان خراسان شمالی از ۴ هزار ۳۰۷ خدمت مختلف درمانی قرارگاه جهادی الکفیل بهره‌مند شدند.
 ۴۳۰۰ خدمت توسط الکفیل در خراسان شمالی ارائه شد,

 به گزارش عصر اترک به نقل از روابط‌عمومی پایگاه خبری کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، مجید الهی راد اظهار داشت: این گروه جهادی ۲ هزار و ۴۱۷ خدمت دندانپزشکی، یک هزار و ۳۵۰ خدمت بینایی‌سنجی و ۵۴۰ خدمت پزشک متخصص ارائه کردند.

 وی افزود: اردوی جهادی، درمانی و فرهنگی قرارگاه جهادی الکفیل با مشارکت بیش از ۱۲۰ پزشک، دندانپزشک و متخصص در مصلای امام خمینی (ره) شهر بجنورد به مدت چهار روز برگزار شد.

 وی با اعلام اینکه بیش از ۲ هزار و ۴۱۷ خدمت دندانپزشکی برای مددجویان انجام گرفت، گفت: یک هزار و ۳۲۸ خدمت کشیدن دندان، ۸۲۲ ترمیم، ۱۳۴ مورد کامپوزیت و ۱۳۳ خدمت عصب‌کشی انجام شد.

 الهی راد با اشاره اینکه طی این مدت ۵۴۰ خدمت ویزیت پزشک متخصص برای مددجویان انجام گرفت، ادامه داد: در این اردو یک هزار و ۳۵۰ مورد معاینه بینایی‌سنجی انجام و یک هزار عینک تجویز شد که پس از آماده‌سازی تحویل این افراد می‌شود.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی خاطرنشان کرد: قبل از حضور این گروه جهادی گروه‌های هدف تحت حمایت کمیته امداد غربالگری شدند و بر اساس نیازشان و برنامه‌ریزی انجام شده بود.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی تصریح کرد: این اردو با همکاری دستگاه‌های اجرایی، صنایع استان، خیران و نیکوکاران برگزار شد.

 گفتنی است؛ این گروه جهادی از ۱۹ تا ۲۲ دی‌ماه در مصلای شهر بجنورد حضور یافتند و به مددجویان و نیازمندان بیمار این استان خدمات مختلف ارائه دادند.

 

 انتهای خبر/ ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک