یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۷۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۲۴ - ساعت ۸:۴۸

 سینما سیار «بچه زرنگ» را به روستای راستقان برد

بچه‌های روستای راستقان در منطقه مرزی خراسان شمالی برای نخستین‌بار، بلیت خریدند و سینما رفتن و تماشای فیلم در مسجد را تجربه کردند.
 سینما سیار «بچه زرنگ» را به روستای راستقان برد,

 به گزارش عصر اترک به نقل از روابط‌عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی، انیمیشن بلند سینمایی بچه زرنگ، به همت کانون « زلال معرفت » مسجد علی ابن موسی‌الرضا (ع) روستای راستقان از توابع شهرستان مرزی راز و جرگلان برای کودکان و نوجوانان این روستا اکران شد.

 در این اکران که با استقرار سینما سیار از سوی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان صورت‌گرفته بود، بیش از ۵۰ کودک و نوجوان پای تماشای انیمیشن بچه زرنگ نشستند.

 نزدیک به یک سال است که سیستم سینما سیار با پیگیری‌های ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی و هماهنگی فرهنگ و ارشاد استان باهدف محرومیت‌زدایی و بسط عدالت فرهنگی، از سوی دفتر انجمن سینمای جوان و معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان سپرده شده است.

 تاکنون علاوه بر شهرهای فاقد سینمای استان، در مناطق محروم و مرزی برخی روستاها فیلم‌هایی همچون غریب، لوپتو، مصلحت و دسته دختران در مناسبت‌های مختلف و خوابگاه‌های دانش‌آموزی و دانشگاه‌ها و مجتمع‌های پزشکی و نیز صنعتی استان اکران شده است.

 

 انتهای خبر/ ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک