یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۷۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۲۲ - ساعت ۸:۱
رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی:

نامزدهای تأیید صلاحیت شده استان ۲۹ درصد رشد داشت

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: تاکنون از سوی هیئت نظارت، صلاحیت ۸۵ نفر از ۱۹۲ نفر که نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی شده بودند در خراسان شمالی تأیید شده و این رقم نسبت به‌دور قبل افزایش ۲۹ درصدی دارد.  
نامزدهای تأیید صلاحیت شده استان ۲۹ درصد رشد داشت,

به گزارش عصر اترک به نقل از روابط‌عمومی استانداری خراسان شمالی، حسن ناهیدی، رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی ضمن اشاره به تعداد ۶۶ نفری داوطلبان دورهٔ قبل انتخابات مجلس، عنوان کرد: افراد تأیید نشده تا ۱۷ دی‌ماه فرصت اعتراض داشتند که توسط شورای نگهبان بررسی و نتایج آن تا ۳۰ روز دیگر اعلام خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه از آمار داوطلبان تأیید شده ۶۹ نفر آقا و ۱۶ نفر بانوان هستند، گفت: همچنین به تفکیک از تعداد داوطلبان، ۸۵ نفر تأیید شده ۸۲ نفر عدم تأیید و ۹ نفر عدم احراز و ۱۶ نفر شرایط ثبت‌نام آنها تطبیق نداشته است.
رئیس ستاد انتخابات استان گفت: از تعداد ۸۵ نفر تأیید شده، ۱۴ نفر از شهرستان شیروان، ۱۷ نفر از اسفراین و ۵۴ نفر از شهرستان بجنورد هستند.
وی افزود: صداوسیمای استان با راه‌اندازی سه شبکه انتخاباتی برای سه حوزه انتخابیه، فرصت برابر برای ارائه برنامه‌های داوطلبان ایجاد خواهد کرد.
وی با بیان اینکه باروحیه همدلی و هم‌افزایی مسئولان، اتفاقات خوبی در روند اجرایی انتخابات و تأمین زیرساخت‌های انتخاباتی در استان رقم خورده است، اظهار داشت: باتوجه‌به قانون جدید و امکان استفاده از ۵ سند هویتی شامل؛ کارت ملی، کارت پایان خدمت سربازی، گذرنامه، شناسنامه و گواهینامه و لزوم راه‌اندازی سامانه احراز هویت در تمام مراکز اخذ رأی، زیرساخت‌های خوبی برای برگزاری مطلوب انتخابات فراهم شده است.  

انتهای خبر/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک