دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۷۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۱۹ - ساعت ۱۱:۱۹
یادداشت؛

مکتب سلیمانی، چهره واقعی حقوق بشر آمریکائی را افشا کرد

اکنون هر ایرانی یک قاسم سلیمانی برای افشای حقوق بشر آمریکایی است که پنبه فرو رفته در گوش‌های جهانیان را خارج کرده و چشم دل و جان را بر جنایات آمریکا بگشایند که البته در مکتب ایشان انتظار دیگری جز این نمی‌رود.
مکتب سلیمانی، چهره واقعی حقوق بشر آمریکائی را افشا کرد,

 به گزارش عصر اترک ، طرح مسأله‌ی حقوق بشر توسط آمریکا برای فریب و وسیله‌ی فشار است. هرجا که با دولتی مخالف باشند و بخواهند او را زیر فشار قرار بدهند، مسأله‌ی حقوق بشر را عَلَم می‌کنند. هرساله در هفته حقوق بشر آمریکایی به یاد جنایات و ظلم‌هایی از سوی دولت آمریکا می‌افتیم که هریک به روشنی نقض حقوق بشر واقعی را آشکار می‌کند. 

حقوق بشر مهم‌ترین دستاوردی است که قدرت‌های بزرگ از آن برای تحت فشار قرار دادن کشورهای دیگر استفاده می‌کنند تا به اهداف سلطه‌گرانه خود برسند. 

نکات قابل توجه در چند دهه اخیر، دخالت ایالات متحده در مسائل امنیتی جهان است که باعث ایجاد ناامنی و جنایات و کشتار مردم بیگناه شده و در این میان کشور ایران بیشترین صدمه را از جانب آمریکا متحمل شده است. 

از جمله جنایاتی که آمریکا علیه ایران انجام داده حمله ناوگانش به هواپیمای مسافربری ایران در۱۲ تیر ۱۳۶۷ بوده که جهان شاهد اعطای مدال به فرمانده این عملیات بود.

بله این حقوق بشر آمریکایی است، جنایت علیه رنگین پوستان و حتی بومیان آمریکا، علیه جنسیت، فروش تسلیحات به کشورها و دولت‌های ناقض حقوق بشر از جمله عربستان و رژیم اشغال‌گر قدس، نژادپرستی و در یک کلام خلاصه؛ جنگ و خونریزی، نسخه پیچیده حقوق بشر آمریکایی است.

در این بین سردار سپاه قدس، حاج قاسم سلیمانی در طی سال‌های مبارزه‌اش یک تنه، پوشالی بودن، پر از عیب و نقص بودن و یک سویه بودن این نوع حقوق بشر را برای کل جهانیان افشا کرد و این طبیعی و قابل پیش‌بینی بود که دولت آمریکا بر خود واجب بداند تا عامل افشاگری حقوق بشری آمریکایی را هرچه سریع‌تر از سر راه برداشته تا بتواند بیش از پیش به جنایات وحشیانه خویش ادامه دهد و از هیچ کشوری کوچک‌ترین صدایی برنخیزد.

اما غافل از اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی در دل‌ تک تک ایرانیان از بزرگ تا کوچک تکثیر شده و اکنون هر ایرانی یک قاسم سلیمانی برای افشای حقوق بشر آمریکایی است که پنبه فرو رفته در گوش‌های جهانیان را خارج کرده و چشم دل و جان را بر جنایات آمریکا بگشایند که البته در مکتب ایشان انتظار دیگری جز این نمی‌رود.

این شهید بزرگوار در زمان هشت سال دفاع مقدس در همه جبهه‌ها حضور فعال داشت و بعد از آن هم برای مقابله با اشرار در هر جا لازم بود حضور داشت.

سوریه در حال سقوط بود که با درایت و تلاش‌های شهید سلیمانی و رزمندگان جبهه مقاومت و با جمع شدن شجره خبیثه داعش هم اکنون در سوریه آرامش برقرار است.

جبهه مقاومت محصول درایت و اخلاص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

مریم ریحانی، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک