دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۷۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۱۹ - ساعت ۱۱:۱۶
امام جمعه آشخانه:

حاج‌قاسم با جوانمردی در قلب مردم نفوذ کرد 

امام‌جمعه آشخانه گفت: سردار سلیمانی توانست بااخلاص، جوانمردی و غیرت دینی در قلب مردم دنیا نفوذ کند و جانش را هم فدای مردم مظلوم منطقه کرد.
حاج‌قاسم با جوانمردی در قلب مردم نفوذ کرد ,

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد شریعتی نژاد، امام‌جمعه آشخانه در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهارکرد: حاج‌قاسم خودش را در مقابل مردم و ولایت نمی‌دید؛ بلکه خودش را فدایی رهبر می‌دانست.

حجت الاسلام شریعتی نژاد افزود: سردار سلیمانی شاگرد مکتب دین و اسلام است که تسلیم محض ولایت شد، دست‌پرورده‌ای حضرت امام خمینی(ره) بود که توانست بااخلاص و جوانمردی و غیرت دینی در قلب مردم دنیا نفوذ کند و جانش را فدای مردم مظلوم منطقه کند.  
وی تاکید کرد: بدین خاطر همه اقوام و اقشار مردم چه در داخل و چه در خارج او را از صمیم قلب دوست می‌داشتند و الان نیز به او عشق می‌ورزند.  
امام‌جمعه آشخانه با بیان اینکه حاج‌قاسم خود را خادم مقاومت می‌دانست، بیان کرد: حاج‌قاسم خودش را در مقابل مردم و ولایت نمی‌دید؛ بلکه او خودش را فدایی رهبر می‌دانست و ذوب در دستورات حکیمانه مقام معظم رهبری بود به همین دلیل به الگوی جبهه مقاومت تبدیل شد.  
حجت‌الاسلام‌والمسلمین شریعتی نژاد ادامه داد: رونق اقتصادی در جایی است که امنیت باشد، حاج‌قاسم آن قهرمان مجاهد امنیت را در کشور ایجاد کرد و رونق اقتصادی نیز در سایه امنیت ایجاد می‌شود و همه مردم در این زمینه مدیون تلاش‌های این سرباز ولایت هستند.  
وی با اشاره به نقش حاج‌قاسم در کارآمدی مقاومت فلسطی، گفت: نقش او در تجهیز و اقتداری است که به مبارزان و مجاهدان فلسطینی آموخت و آنان را به انواع سلاح‌های جنگی، معنوی، فکری و فرهنگی مسلح کرد که امروز با اقتدار راه شهید را در مبارزه با دولت غاصب صهیونیست ادامه می‌دهند.  
حجت‌الاسلام‌والمسلمین شریعتی نژاد تصریح کرد: حضور آمریکا در منطقه به جز جنگ و خونریزی و قتل و کشتار در منطقه آسیا چیزی نداشته است؛ زیرا آمریکا یا مستقیم جنایت می‌کند و یا دیگران را به جنگ‌افزاری تشویق می‌کند.  
امام‌جمعه آشخانه گفت: آمریکا دستش به خون بی‌گناهان و مظلومان آغشته است و مسئول مستقیم ویرانگری‌ها و آوارگی‌های مردم است.

انتهای خبر/ص

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک