دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۷۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۱۶ - ساعت ۱۲:۲۷
امام‌جمعه آشخانه:

دستگاه‌های اطلاعاتی عاملان جنایت کرمان را معرفی کنند

امام جمعه آشخانه گفت: دستگاه‌های اطلاعاتی سرنخ‌های به‌دست‌آمده از این عملیات تروریستی را با سرعت پیگیری و عاملین مزدور آن را شناسایی و معرفی کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد شریعتی نژاد، امام‌جمعه آشخانه در گفتگو با خبرنگار عصر اترک ضمن محکوم‌کردن این جنایت وحشیانه آمریکایی‌ها و اسرائیل غاصب که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از هم‌وطنان و زائران مزار مطهر حاج‌قاسم سلیمانی شد، اظهار کرد: مردم برای تجلیل از یک قهرمان ملی به زیارت مزار شهید حاج‌قاسم سلیمانی رفته بودند که به دستور آمریکا، منافقین مزدور و خائن به ملت و انقلاب و کشور در بین جمعیت میلیونی بمب منفجر کردند که عده‌ زیادی از هم‌وطنان عزیزمان را به شهادت رساندند.

وی خطاب به عاملان این جنایت افزود: به شما کوردلان ترسو و بزدل می‌گوییم تا این خون بی‌گناهان، کاخ‌های ستم و ظلم آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و ایتالیا را ویران نکند و تا انتقامش را از خائنان وطن‌فروش و خونخواران اسرائیل نستاند، آرام نخواهد گرفت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شریعتی نژاد گفت: ملت ایران برای تحقق نظام اسلامی و حاکمیت ارزش‌های دینی قیام کرد و انقلابی بزرگ را با اهداف مقدس به وجود آورد و پای این انقلاب هزینه‌های بزرگ جانی و مالی داد و تاکنون بیش از ۱۷ هزار شهید ترور توسط منافقین کوردل به دستور اربابان آمریکایی و اسرائیل به شهادت رسیدند.

 وی تأکید کرد: با اینکه ملت بزرگ ایران تاکنون چندین هزار شهید را تقدیم راه اسلام، انقلاب و میهن کرده؛ اما همچنان در این مسیر حرکت می‌کند و گرچه داغدار عزیزان ازدست‌رفته خود هستند، اما در دام پلید دشمنان گرفتار نشده و انتقامی سخت از دشمنان خواهند گرفت.

امام‌جمعه آشخانه خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اطلاعاتی سرنخ‌های به‌دست‌آمده از این عملیات تروریستی را با سرعت پیگیری و عاملین مزدور آن را شناسایی و معرفی کنند.

انتهای خبر/ص

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک