دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۷۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ساعت ۱۲:۵۲
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان خبر داد:

اختصاص ۴۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی خراسان‌شمالی

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان‌شمالی از اختصاص ۴۳ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار به ۴۹۰ طرح مشاغل خانگی خبر داد.
اختصاص ۴۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی خراسان‌شمالی,

به گزارش عصر‌اترک به نقل از روابط عمومی اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت خراسان‌شمالی، حسین حاجی بگلو، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اظهار کرد: ۴۳ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار به ۴۹۰ طرح مشاغل خانگی اختصاص پیدا کرد.

وی گفت: تاکنون ۳۰ میلیارد تومان از اعتبارات مصوب به استان تخصیص یافته است که ۸۰ درصد آن به خیاطان و قالی‌بافان و مابقی به سایر طرح‌های مشاغل خانگی نظیر گل‌سازی، طراحی شمع و تعمیر تلفن همراه پرداخت شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان‌شمالی افزود: سال گذشته ۷۰ میلیارد تومان اعتبار به هزار طرح اختصاص یافت که ۸۰ درصد آن به قالی‌بافان و خیاطان و مابقی به سایر طرح‌های مشاغل خانگی اختصاص یافت.

حاجی بگلو تاکید کرد: تسهیلات اختصاص یافته به قالی‌بافی تنها به بافندگان فعال و دارای مجوز مشاغل خانگی با اولویت طرح‌های پشتیبان پرداخت می‌شود.

این مقام مسئول بیان داشت: ۲۶ هزار بافنده در استان با ۲۰ هزار کارت شناسایی فعالیت می‌کنند که تنها ۸ درصد آنها بیمه تامین اجتماعی دارند و اقدامات بسیاری برای افزایش سهمیه بیمه تامین اجتماعی بافندگان انجام شده است و همواره رصد و پایش بیمه شدگان برای بیمه شدن بافندگان فعال پیگیری می‌شود.

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک