دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۷۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۰۴ - ساعت ۱۳:۲۲
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان خبر داد:

۱۵۳ پرونده قاچاق در خراسان شمالی طی امسال

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۱۰ هزار و ۹۰۲ مورد بازرسی از بازار انجام‌شده، گفت: در این مدت ۱۵۳ مورد پرونده قاچاق به ارزش ۶ میلیارد و ۸۳۶ میلیون ریال به ثبت رسیده است.
۱۵۳ پرونده قاچاق در خراسان شمالی طی امسال,

به گزارش عصر اترک به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی، حسین حاجی به گلو اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون ۱۰ هزار و ۹۰۲ مورد بازرسی از بازار انجام‌شده است.

وی ادامه داد: طی بازرسی‌های به‌عمل‌آمده ۲ هزار و ۱۹۵ مورد تخلف کشف‌شده و تعداد کل پرونده‌های متشکله یک هزار و ۹۹۸ مورد به ارزش ۵۳ میلیارد و ۹۵۱ میلیون ریال گزارش‌شده است.

این مسئول با اشاره به ۳ هزار و ۲۸ گشت مشترک، تعداد پرونده‌های گشت مشترک را هزار و دو مورد به ارزش هشت میلیارد و ۱۶۸ میلیون ریال گزارش داد.

حاجی به گلو خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق باهدف حمایت از تولید داخل و حفظ اشتغال پایدار با جدیت در سطح بازار دنبال می‌شود.

مدیرکل صمت استان تعداد پرونده‌های قاچاق از ابتدای امسال تاکنون را ۱۵۳ مورد به ارزش ۶ میلیارد و ۸۳۶ میلیون ریال عنوان کرد.

انتهای خبر/ ر

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک