دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۷۶۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۰۷ - ساعت ۱۷:۰
هروی:

بیانات رهبری در جمع ورزشکاران نشان داد ورزش برای ایشان در اولویت است

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با ورزشکاران نشان داد که ورزش برای شخص اول کشورمان در اولویت است.
 بیانات رهبری در جمع ورزشکاران نشان داد ورزش برای ایشان در اولویت است,

به گزارش عصراترک به نقل از خبرگزاری فارس، قهرمانان ورزش کشور و مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو روز یکم آذرماه سال 1402 با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

سید شهرام هروی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره دیدار با مقام معظم رهبری گفت: خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شاکرم که یک سال دیگر این توفیق نصیب من شد تا به دیدار مقام معظم رهبری بروم. دیدار با ایشان باعث بالا رفتن انگیزه و انرژی همه ما در این جلسه شد.

وی افزود: ایشان در دیداری که با ورزشکاران داشتند پیام‌هایی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای ورزش ایران به صورت شفاف و صریح داشتند که این جای خوشحالی برای همه ما دارد و نشان می‌دهد که ورزش برای شخص اول کشورمان در اولویت است.

سرمربی تیم ملی کاراته در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: در این دیدار ایشان به مسئولان ورزش کشور و دولتمردان تأکید کردند که باید به فکر ورزش و ورزشکاران باشند. در این دیدار شعار ایشان مبنی بر اینکه ایران قوی باید ورزشی قوی داشته باشد بسیار پرمعنا بود.

هروی در پایان صحبت‌های خود گفت: نگاه مهربانانه مقام معظم رهبری به ورزشکاران بسیار ارزشمند بود. ایشان از ورزشکاران برای موفقیت‌ها و تلاش‌هایشان تشکر کرد که این موضوع انگیزه ورزشکاران را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دوچندان کرد. شعار زیبای رهبری این را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌طلبد که همه آحاد جامعه برای موفقیت ورزش ایران تلاش کنند. درواقع این طور نباشد که مسئولان ورزش به تنهایی برای موفقیت باید تلاش کنند، بلکه باید دولت در کنار مسئولان ورزش برای موفقیت ورزش قوی بیش از گذشته به ورزشکاران توجه و تلاش کنند.

پایان پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک