دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۶۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۰۷ - ساعت ۱۱:۲۵
 مدیر شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه:

۹۴درصد سوخت جایگزین صنایع بزرگ خراسان‌شمالی تکمیل شد

 مدیر شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: در حال حاضر با اقدام به‌موقع صنایع استان در خرید فرآورده و حمل بموقع آن ۹۴ درصد از ظرفیت ذخیره‌سازی صنایع بزرگ استان تکمیل شده است.
۹۴درصد سوخت جایگزین صنایع بزرگ خراسان‌شمالی تکمیل شد,

 سید رضا احمد نیا، مدیر شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار داشت: در خصوص بهبود شرایط تأمین انرژی برای صنایع استان در حوزه گاز با ناترازی این انرژی در شمال شرق کشور به‌ویژه خراسان شمالی مواجه هستیم.

 وی ادامه داد: امسال با تدابیر اندیشیده شده در تأمین سوخت دوم برای صنایع با تولی‌گری شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان، پیش‌بینی‌ها و آمادگی‌ها برای تأمین فراگیر و ذخیره‌سازی سوخت دوم از سوی صنایع انجام شده است.

 احمد نیا اضافه کرد: در حال حاضر با اقدام به‌موقع صنایع استان در خرید فرآورده و حمل بموقع آن ۹۴ درصد از ظرفیت ذخیره‌سازی سوخنت دوم صنایع بزرگ استان تکمیل شده است.

 این مسئول با بیان اینکه مخزن ذخیره‌سازی سوخت مایع نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان در وضعیت تکمیل ۱۰۰ درصدی است، گفت: همچنین با پیگیری‌های مسئولان ذی‌ربط مخزن ۳۰ میلیون‌لیتری نیمه‌تمام نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان تا ابتدای تابستان آینده تکمیل و در مدار ذخیره‌سازی قرار می‌گیرد.

 مدیر شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی ادامه داد: علاوه بر این مخزن سوخت دوم فولاد اسفراین، آلومینا جاجرم و پتروشیمی ۱۰۰ درصد تکمیل ظرفیت هستند.

 احمد نیا گفت: نکته قابل‌توجه این است که طی سال گذشته ظرفیت ذخیره‌سازی پتروشیمی ۲۰۰ هزار لیتر بوده که با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده در سال جاری این ظرفیت به یک میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر افزایش پیدا کرده است.

 این مسئول یادآور شد: همچنین مخزن سوخت دوم کارخانه قند شیروان در حال حاضر ۸۳ درصد و کارخانه سیمان بجنورد ۴۸ درصد مخزن سوخت دومشان را تکمیل کرده‌اند.

 

 انتهای خبر/ ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک