دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۷۶۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۰۵ - ساعت ۸:۳۵

وزنه‌برداران قهرمان از سربازی معاف می‌شوند؟

یک روز پس از قهرمانی جوانان وزنه‌بردار ایرانی در مسابقات جهانی مکزیک، برخی می‌گویند که چرا خبر معافیت مدال‌آوران اعلام نمی‌شود.
وزنه‌برداران قهرمان از سربازی معاف می‌شوند؟,

به گزارش عصراترک به نقل از خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، برخی رسانه‌های ضدایرانی بعد از انتشار خبر معافیت اعضای تیم والیبال جوانان ایران به واسطه قهرمانی در مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر ۲۱ سال در بحرین این موضوع را مطرح کردند که چرا قهرمانان وزنه‌برداری جوانان جهان از این معافیت برخوردار نشدند؟

تیم ملی وزنه برداری جوانان ایران روز جمعه ۳ آذرماه ۱۴۰۲ با کسب ۵ طلا، ۹ نقره و یک برنز قهرمان رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳ در مکزیک شد. 

علیرضا پورجعفری، کارشناس رسانه می‌گوید این شبکه‌ها با هدف تخریب و تفرقه چنین گزارش‌هایی را منتشر می‌کنند و معافیت یا عدم معافیت دغدغه گزارش این رسانه‌ها نیست. اتهام تبعیض بین ورزشکاران توسط ستادکل درحالی تنها یک روز پس از قهرمانی تعدادی از ورزشکاران توسط رسانه‌های ضدایرانی مطرح شده که خبر معافیت والیبالیست‌ها چندماه بعد از قهرمانی‌شان به صورت رسمی اعلام شد.

علاوه بر این، پیگیری خبرنگار فارس از مسؤولان ستادکل نیز حاکی از معافیت مدال آوران مسابقات جهانی وزنه‌برداری مکزیک است.برای اجرایی شدن قانون سرباز قهرمان، «وزارت ورزش و جوانان باید اسامی مدال آوران را در نامه‌ای به ستادکل نیروهای مسلح اعلام کند».

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک