دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۶۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۰۳ - ساعت ۱۶:۱۰
مسئول کانون بازنشستگان سپاه حضرت جوادالائمه(ع):

تفکر بسیجی جهانی شده است

مسئول کانون بازنشستگان سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: امروز تفکر بسیجی جهانی شده و از مرزها عبور کرده و به سراسر دنیا منتشر شده است.
تفكر بسيجي جهاني شده است,

به گزارش پایگاه خبری عصر اترک از اسفراین، محمدرضا شجاع، مسئول کانون بازنشستگان سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی پیش از ظهر امروز در رزمایش اقتدار بسیج در شهرستان اسفراین اظهار داشت: گام اول بسیج از سال ۱۳۵۸ تا ۱۳۵۹ بوده است که در آن فاصله یک سال دولت لیبرال، بنی‌صدر و جریاناتی که قبل از شروع جنگ وجود داشت، با آن وضعیت بسیج تشکیل شد.

وی گفت: اکنون بسیج حافظ انقلاب، حافظ این مردم و آن تهدیدات و همه توطئه‌های دشمن را یکی پس از دیگری خنثی کرد.

شجاع افزود: در جنگ تحمیلی بسیج وارد میدان شد که جانانه، مردانه، غیرتمندانه از این آب و خاک دفاع کرد.

وی ادامه داد: گام دوم بسیج از سال ۵۹ تا ۶۷ که جانانه وارد میدان شدند و جان خودشان را برای این انقلاب و این کشور فدا کردند.

شجاع گفت: نام بسیج با خون شهدایی که در سرما و گرمای جبهه‌های حق علیه باطل بر زمین ریخته عجین شده و این انقلاب را بیمه کرده و کماکان مردم پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: امروز تفکر بسیجی جهانی شده و از مرزها عبور کرده و به سراسر دنیا منتشر شده است.

این مسئول تصریح کرد: بسیج در امنیت، دفاع، فرهنگ، اقتصاد و خدمت‌رسانی به مردم است و امروز بسیجی باید در طراز انقلاب باشد.

وی افزود: به گفته حضرت امام(ره) بسیج کلید حل مشکلات نظام است و هر جا انقلاب به مشکل و بن‌بست خورد، بسیج بن‌بست را شکست و خط‌شکن بوده است و این تفکر بسیج بوده که در برابر استکبار و استبدادهای خارجی و داخلی ایستاده است.

مسئول کانون بازنشستگان سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی افزود: بسیجی برآمده از خود انقلاب و مردم است که بی‌ادعا، باایمان و بااخلاص و با همه صداقت برای دفاع از انقلاب آمده است.

شجاع در پایان گفت: بسیج امروزه در همه عرصه‌ها خوش درخشیده‌اند و با تشکیل قرارگاه‌ها در انجام خدمت‌رسانی به مردم به انجام وظیفه پرداخته و بسیج ریشه در عاشورا و کربلا دارد و در امتداد آنها ادامه مسیر می‌دهد.

 

انتهای خبر/ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک