دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۶۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۲۹ - ساعت ۱۰:۴۴

دیدار بسیجیان اسفراینی با امام‌جمعه شهرستان

صبح امروز و در آغاز هفته بسیج فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اسفراین به همراه جمعی از مسئولین و بسیجیان شهرستان با نماینده ولی‌فقیه دیدار کردند.
دیدار بسیجیان اسفراینی با امام‌جمعه شهرستان,

به گزارش پایگاه خبری عصر اترک از اسفراین، صبح امروز و در اولین روز از هفته بسیج، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اسفراین به همراه جمعی از مسئولین و بسیجیان با حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد موسوی امام‌جمعه شهرستان دیدار کردند.

در این برنامه سرهنگ پاسدار سعید وطن‌دوست فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ضمن گرامیداشت این هفته و تبریک روز پرستار برخی از برنامه‌های محوری شهرستان را بیان کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی امام‌جمعه شهرستان در بخشی از صحبت‌هایشان به خدمات ارزنده بسیج از زمان تأسیس تا کنون اشاره کرد و افزود: باید نسبت به مسئولیتی که برعهده‌مان است شکرگزار باشیم و لازمه شکرگزاری رضایت از شرایط کنونی و در ادامه آنچه در توان داریم برای نظام اسلامی تلاش کنیم.

وی ادامه داد: ما باید بسیجی کار کنیم، جهادی پای‌کار باشیم، باید بیش‌ازپیش مخصوصاً در زمان کنونی؛ امید به همراه رضایت‌مندی و تلاش است که شکرگزاری را معنا می‌بخشد.

امام‌جمعه شهرستان اظهار داشت: دشمن در فضای مجازی با تمام قدرت پیش می‌رود و برای نابودی نظام دست‌به‌کار شده و در عرصه فرهنگی با توان قوا ورود کرده که باید با آن مقابله کرد.

مسلم نوری، فرماندار شهرستان اسفراین در ادامه این جلسه بسیج را منشأ خیروبرکت دانست و ادامه داد: در آغاز شروع به کار دولت فعلی مردم روستای دنج از وضعیت نامناسب جاده‌ای خود گلایه داشتند که با ورود بسیج سازندگی و استفاده از ظرفیت مردمی که در این نهاد وجود دارد توانست پنج کیلومتر راه جاده‌ای را با صرف هزینه کم‌راه اندازی کند و همچنین در بخش‌های مختلف کشاورزی و جهادی دیگر.

نوری از رؤسای ادارات خواست ضمن پویا کردن پایگاه‌های ادارات خود از این ظرفیت برای حل‌وفصل مشکلات و عقب‌ماندگی‌ها استفاده نمایند چرا که دز زمان کنونی و با پیشرفت جامعه نیازهای مردم تغییر کرده است و باید خدمات در سطح نیاز مردم ارائه شود.

 

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک