یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس گزارش | کد خبر: ۲۸۷۵۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۲۷ - ساعت ۱۰:۲۳
عصراترک وضعیت رویداد تولید محتوا بسیج را بررسی کرد؛

رقابت ۴۸ ساعته رویداد تولید محتوا در یک نگاه

پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج خراسان شمالی با رقابت ۳۵۰ نفر در مرکز استان برگزارشد.
رقابت ۴۸ ساعته رویداد تولید محتوا در یک نگاه,

به گزارش عصراترک، پنجمین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال استان با هماهنگی سازمان فضای مجازی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در شهرستان بجنورد، در محل سالن ۹ دی دهکده مقاومت بسیج بجنورد برگزار شد که شرکت کننده های این رویداد در سه بخش پویانمایی (انیمیشن، استاپ موشن، کمیک موشن، کات اوت، موشن گرافیک)، نرم افزار تلفن همراه (اپلیکیشن موبایل)، بازی سازی (بازی موبایل) با هم به رقابت  پرداختند.

این رویداد ازچهارشنبه ۲۴ آبان‌ماه آغاز و تا  روز جمعه ۲۶ آبان‌ماه به مدت ۴۸ ساعت در استان ها برگزار شد.

در این رویداد  ۳۵۰ نفر  که از این تعداد ۲۳۴ خانم و ۱۱۶ نفر آقا بودند از صبح روز چهارشنبه به رقابت پرداختند که اکثر این نفرات دانش آموزان دوره متوسطه اول و دوم بودند.

 نتیجه رقابت قرار است در آذرماه در اختتامیه ای اعلام شود.

در این رویداد مسئولان ارشد استانی، فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه(ع)، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، مدیرکل صدا و سیما استان، شهردار بجنورد، مسئول بسیج دانش آموزی و سایر مسئولان حضور داشتند.

 

رویداد‌های تولید محتوا در راستای جهاد تبیین است

فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی در این رویدا در گفتگو با خبرنگار عصراترک برگزاری رویدادهای تولید محتوا بسیج در راستای جهاد تبیین دانست.

سرداراسماعیل فرجی، فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی درحاشیه بازدید از پنجمین رویداد تولید محتوا بسیج اظهار کرد: یکی ازمأموریت‌های بسیج جهاد تبیین، امید آفرینی، روشنگری و بصیرت افزایی است.

وی اظهار امیدواری کرد: نتیجه این رویداد تولیدات فاخری باشد که در آینده نزدیک طی آئین اختتامیه اعلام خواهد شد.

سردار فرجی خاطرنشان کرد: تولیدات برتر استانی به رویداد کشوری ارسال می‌شوند.

ایده‌های قابل تجاری شدن، پیگیری می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار خراسان شمالی در حاشیه بازدید پنجمین رویداد تولید محتوا بسیج در گفتگو با خبرنگار عصراترک گفت: ایده‌های مطرح شده در رویداد تولید محتوا بسیج که قابل تجاری و صنعتی شدن هستند، پیگیری می‌شود.

حسن ناهیدی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی افزود: نیروی انسانی و قشر جوان، اصلی ترین داشته هر کشوری است که می‌تواند تاثیرگذا در آینده کشور باشد.

 وی افزود: رویدادهای تولید محتوا افراد جوان را در کنار هم قرار می‌دهند و در این دورهمی‌ها ایده‌های جدید مطرح می‌شود و مجموعه بسیج با استعدادهای بیشتری آشنا می‌شود که استفاده از این استعدادها باعث پیشرفت می‌شود.

ناهیدی ادامه داد: هماهنگی برگزاری این رویدادها با جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری می‌تواند استان خراسان شمالی را جزو ۱۰ استان برتر کشور قرار دهد که  مقام معظم رهبری در  ۱۹ مهر سال ۱۳۹۱در سفربه  خراسان شمالی بیان کردند.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی با بیان اینکه این رویدادها  فرصت مغتنمی است که دستگاه‌های مرتبط به این نوع رویدادها وظیفه خود را در حمایت انجام دهند، گفت: 
 ایده هایی که قابل تجاری شدن هستند پیگیری شده و به صاحبان صنایع معرفی شود.

رویدادهای تولید محتوا از تهدیدات فضای مجازی کم می‌کند

شهردار بجنورد گفت: برگزاری رویدادهای تولید محتوا فضای مجازی می‌تواند از تهدیداتی که در این فضا قشر جوان و نوجوان را تهدید می‌کند بکاهد.

محمد علی کشمیری، شهردار بجنورد درحاشیه بازدید از پنچمین رویداد تولید محتوا بسیج در گفتگو با عصراترک اظهار کرد: امروزه فضا ی مجازی، دنیای ثانویه ای در اخیتار مردم قرار داده است که می‌تواند شمشیر دو لبه باشد، به این‌صورت  که یک لبه تهدید و لب دیگر آن فرصت باشد.

کشمیری افزود: اگرفرصت فضای مجازی را نادیده بگیریم.  لبه تهدید امیزآن در جامعه حکم فرما خواهد شد.

وی اضافه کرد: با توجه به تهدیداتی  که  قشر جوان و نوجوان در فضای مجازی با آن مواجه هستند، برگزاری چنین رویدادهایی می‌تواند از تهدید های فضای مجازی کم کرده و به فرصت‌ها اضافه کند.

شهردار بجنورد خاطرنشان کرد: امیدوارم این رویدادها با وسعت، کیفیت و کمیت بیشتری ادامه پیدا کند و ما  به عنوان خادم مردم در حوزه  خمات شهری اعلام آمادگی می‌کنیم در همکاری با برگزاری باشکوه تر چنین رویدادهایی در سطح استان و کشورمشارکت  داشته باشیم.

طرح‌های برتر رویداد تولید محتوا بسیج حمایت می‌شوند

مدیرکل صداو سیما خراسان شمالی گفت: از طرح های برتر پنجمین رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج خراسان‌شمالی حمایت می‌کنیم.

رضا واعظی، مدیرکل صدا و سیما خراسان شمالی درحاشیه بازدید از پنجمین رویداد تولید محتوا بسیج خراسان شمالی در محل سالن ۹ دی دهکده مقاومت بسیج در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار کرد: صدا و سیمای استان خراسان شمالی از طرح های تولیدی رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج حمایت می‌کند.

واعظی  گفت: قول می‌دهیم از ظرفیت شرکت‌کنندگان در رویداد تولید محتوا در صدا و سیما استفاده کنیم و در پخش آثارشان کمک کنیم و اگر بتوانیم در زمینه حمایت مادی برای تولید آثار قدمی برداریم، دریغ نخواهیم‌کرد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری ۲۱ مورد توصیه به مسئولان و دست اندرکاران حوزه فضای مجازی داشتند؛ از این جهت این رویداد کار بسیار مبارکی است که تحقق یکی از منویات مقام رهبری است و جوانان حزب‌اللهی، انقلابی، مؤمن و متدین در فضای مجازی هم تولید ایده کنند، هم پاسخ به شبهات دهند و هم خود را مطرح کنند.

واعظی در این بازدید بیان کرد:  تعداد زیادی از کارهای تولیدی شرکت کنندگان دراین دوره از این رویداد تولید محتوا بسیج، قابلیت پخش در رسانه ملی را دارند که از صدا و سیمای خراسان شمالی منتشر خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان گفت: صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی آمادگی برگزاری رویداد دیگری با همکاری فضای مجازی سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی با موضوع انتخابات را دارد.

تهیه و تنظیم: هدیه دهقانی

انتهای خبر/د

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک