دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۴۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۲۱ - ساعت ۱۷:۵

۲۵۰ دانش‌آموز دختر اسفراینی به اردوی راهیان نور اعزام شدند

صبح روز یکشنبه بیست و یکم آبان ماه مسئولین استانی و شهرستانی ۲۵۰ دانش‌آموزان اسفراینی عازم مناطق عملیاتی راهیان نور را بدرقه کردند.
۲۵۰ دانش‌آموز دختر اسفراینی به اردوی راهیان نور اعزام شدند,

به گزارش پایگاه خبری عصراترک از اسفراین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی، امام جمعه شهرستان در مراسم بدرقه دانش‌آموزان دختر به اردوی راهیان نور گفت: نکته‌ی اصلی و کلیدی در اردوهای راهیان نور، ایجاد زمینه برای زیارت با معرفت است.

امام جمعه شهرستان افزود: یکی از توطئه‌هایی که دشمن برای ایران اسلامی در سر دارد، مأیوس کردن نسل جوان ما است که راه خنثی ساختن آن نیز نمایش دقیق پیشرفت چند دهه انقلاب اسلامی است.

سرهنگ پاسدار سعید وطن‌دوست فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، اظهار کرد: اردو‌های راهیان نور و راهیان پیشرفت دانش آموزی سبب هویت آفرینی برای نسل نوجوان و جوان جامعه امروز ما خواهد شد.

محمد نوری مدیر آموزش و پرورش شهرستان گفت: اردوهای راهیان نور مهم‌ترین بستر توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است، قدم نهادن در مسیر تربیتی شهدا والگو گرفتن از آنان ایجاد بصیرت افزایی و خود سازی معنوی میباشد.

 وی افزود: در جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس شهدای ما، جنگ را به یک مدرسه تربیتی تبدیل کردند و از یک عرصه سخت و خشن، یک مدرسه نرم و ایجاد کردند که آموزه‌های فراوانی بدنبال داشت.

 انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک