یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۴۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۱۰ - ساعت ۱۵:۶
جانشین فرمانده سپاه در بسیج اقشار:

بسیجیان، همانند رزمندگان جنگ تحمیلی خستگی ناپذیرند

جانشین فرمانده سپاه در بسیج اقشار گفت: بسیجیان امروز همانند رزمندگان دوران ۸سال دفاع مقدس خستگی ناپذیرند و با همت و تلاش در جهت رضای خداوند منان و خدمت گزاری به مردم می‌باشند.
بسیجیان، همانند رزمندگان جنگ تحمیلی خستگی ناپذیرند,

به گزارش پایگاه‌خبری‌جاجرم، محمدبراتی، جانشین فرمانده سپاه در بسیج اقشار در مجمع بسیج شهرستان جاجرم با محکوم کردن اقدامات رژیم کودکش اظهارکرد: عملیات بزرگ و پر هیبت طوفان الاقصی، رژیم جعلی و کودک‌کش اسرائیل را از نظر عملیاتی و هم از لحاظ اطلاعاتی به هم ریخت.

براتی افزود: مسئولیت امروز ما سنگین است و از مشکلات عبور کردیم و در قله هستیم خستگی معنا ندارد و با وحدت و تلاش باید به ایفای نقش و تحقق منویات رهبری گام برداریم.

جانشین فرمانده سپاه در بسیج اقشار در ادامه عنوان کرد: اتاق‌های فکر را فعال کنید و با برگزاری هیأت‌های اندیشه‌ورزی جهت حل مشکلات بپردازید ریشه‌کن کردن فقر و امیدآفرینی در جامعه از اهداف ماست اولویت حل مشکلات شهرستان و سپس طرح‌های راهبردی است.

وی با قدردانی از کارگروه‌ها به رزمندگان دوران دفاع مقدس اشاره و افزود: بسیجیان امروز همانند رزمندگان دوران ۸ سال دفاع مقدس خستگی ناپذیر و با همت تلاش در جهت رضایی خداوند منان و خدمت گزاری به مردم هستند.

انتهای خبر/م

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک