شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۴۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ - ساعت ۹:۱۵

برگزاری پانزدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار

پانزدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار، ساماندهی و رصد و پایش وضعیت گندم، آرد و نان و خرید تضمینی گندم استان با حضور مدیر کل، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت و رئیس اداره تنظیم بازار صمت استان برگزار شد.
برگزاری پانزدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار,

به گزارش اخبار سمنگان به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی، مدیر کل صمت استان بر ضرورت اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار استان، ضرورت پیگیری و اجرای صحیح سیاست‌ها، برنامه‌ها و مصوبات ستاد تنظیم بازار استان تاکید کرد.
در این جلسه بررسی وضعیت بازار از حیث تامین، توزیع و نظارت و در خصوص کالاهای پیاز، سیب زمینی و حبوبات، گوشت قرمز و مرغ، نهاده‌های دامی، بررسی درخواستهای مردمی از اصناف شهر آشخانه، ارائه گزارش از تامین میوه ایام پایانی سال و نوروز ۱۴۰۳، ارائه گزارش در خصوص نحوه تشکیل پرونده‌های تعزیراتی برای قنادان و شیرینی پزان، ارائه گزارش در خصوص سامانه یکپارچه مدیریت آرد، خرید تضمینی گندم در سال ۱۴۰۲ طبق دستورالعمل‌ها، نحوه اقدام شرکت بازرگانی دولتی ایران در خصوص مشکلات کشاورزان در حوزه دانه‌های روغنی انجام شد.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک