دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۴۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۰۴ - ساعت ۳:۱
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی:

لایروبی و ساماندهی مناطق سیل زده پیگیری می‌شود

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: لایروبی و ساماندهی مناطق دچار خسارت و مناطق سیل‌زده منطقه جوادیه بجنورد توسط دستگاه‌های خدماتی در حال انجام است.
لایروبی و ساماندهی مناطق سیل زده پیگیری می‌شود,

به گزارش عصراترک به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی،غلامرضا شفیق با بیان اینکه طی سیل هفته گذشته به برخی از مناطق بجنورد، جاجرم و اسفراین خساراتی وارد شد، اظهارداشت: بیشترین خسارت در بجنورد در منطقه جوادیه بود که سبب آبگرفتگی برخی از منازل و تخریب یکی از خانه‌های قدیمی شد.

وی با اشاره به اینکه بلافاصله اقدامات لازم برای رفع مشکل در این منطقه آغاز شده است، افزود: با همکاری دستگاه‌ها از جمله آب منطقه‌ای و شهرداری بجنورد، مقرر شد نسبت به رفع سیل‌گیری منطقه جوادیه اقدام شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: در شرایط کنونی و بدلیل بارندگی‌های اخیر، امکان عملیات رسوب‌برداری و لایروبی از کف مسیل تا خشک شدن نسبی آن وجود ندارد اما با استقرار دو دستگاه بیل مکانیکی، احداث و تقویت خاکریزهای حائل و مسدود کردن محل‌های خروج  سیلاب از مسیل در حال انجام است. 

شفیق تصریح کرد: طی این بارش‌ها به اراضی باغی و کشاورزی و تاسیسات و کانال‌های آبی دو روستای کلاته ترک‌ها و قلی جاجرم خسارت‌هایی وارد شده است.

وی افزود: سیل علاوه بر رسوب‌گذاری در معابر روستا به ۸ واحد روستایی نیز خسارات جزیی وارد کرده است.

انتهای خبر/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک