دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۴۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۲۹ - ساعت ۸:۱۲
شهردار جاجرم خبر داد:

اصلاح شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی جاجرم

شهردار جاجرم گفت: هزار و ۵۰۰ متر شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی شهر جاجرم با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال اصلاح، ایجاد و نوسازی شد.
اصلاح شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی جاجرم,

به گزارش پایگاه‌خبری‌جاجرم، به نقل از روابط عمومی‌ شهر و شهرداری جاجرم، محمد ایزدی اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های دیرینه شهروندان و مدیران شهری ایرادات گسترده و فرسودگی کانال‌های هدایت آب‌های سطحی و روان آب‌ها در چند نقطه و معبر شریانی شهر جاجرم بود که ضمن تهدید شهروندان در هنگام بارش موجب بروز مزاحمت‌هایی نظیر گندآب و بوی تعفن می‌شد که با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال هزار و ۵۰۰ متر شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی اصلاح، ایجاد و نوسازی شد.

 

وی گفت: خیابان‌های شهید بهشتی، حاشیه میدان امام خمینی(ره)، خیابان شهید رجایی و تقاطع ۱۵ خرداد و نهایتا انتهای محدوده شرقی شهر جاجرم مهم‌ترین نقاطی بود که با برنامه‌ریزی صورت گرفته به صورت صد درصدی نوسازی و در برخی نقاط توسعه و ایجاد صورت گرفت و در بارش‌های گذشته به بهترین نحو ممکن ثمره این اقدام برای شهروندان و مدیران شهری مشهود شد.

 

محمد ایزدی خاطر نشان کرد: نکته حائز اهمیت مسئله از خودگذشتگی همکاران محترم خدمات شهر و عمران در ایام تعطیل رسمی و غیر رسمی خصوصا ایامی که به دلیل گرما شدید هوا و یا آلودگی هوا تعطیلی رسمی اعمال شد، اما به دلیل لزوم بهره‌برداری پروژه پیش از آغار فصل پاییز و بارش‌های فصلی علاوه بر حضور در روزهای داغ تابستان، شیفت کاری دوم در شب را برنامه‌ریزی و اجرا کردند که جا دارد مراتب تقدیر مضاعف خود را ازین حسن تدبیر عزیزان اعلام کنیم .

 

شهردار جاجرم تصریح کرد: تامین اعتبار این پروژه  محقق نمی‌‌شد  مگر با خودکفایی در حوزه‌های مختلف فنی، اجرایی و مصالح که مهمترین دلیل عدم اجرای آن از سنوات قبل تا کنون مسئله تامین جداول و المان‌های بتنی بود که در این پروژه تماما از ظرفیت کارگاه تازه تاسیس خود شهرداری استفاده وضمن بهره‌برداری پروژه، صرفه جویی ۷ میلیار ریالی را در بر داشت.

 

خیابان شهید بهشتی تا حاشیه میدان امام خمینی (ره) و خیابان شهید رجایی از معابر شریانی شهر هستند که بالغ بر ۳۰ سال از طرح تعریض، تفصیل و اجرای آن گذشته است.

 

پایان خبر/م

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک