یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس گزارش | کد خبر: ۲۸۷۴۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - ساعت ۱۳:۳۹
گزارشی از حضور مردم بجنورد در تجمع اعتراض به جنایت صهیونیسم؛

مظلومیتی که جان گرفت/ خون‌هایی که تاوان دارند

به دنبال بمباران بیمارستانی در شهر غزه و شهادت بیش از یک هزار نفر از زنان و کودکان فلسطینی، مردم مسلمان خراسان شمالی پا به خیابان‌ها گذاشتند و نفرت و انزجار خود را از این حرکت جنایت‌کارانه اعلام کردند.
مظلومیتی که جان گرفت/ خون‌هایی که تاوان دارند,

به گزارش عصراترک،جنایت‌های بی‌پایان رژیم کودک کش و غاصب صهیونیسم بر کسی پوشیده و مخفی نیست، اما این رژیم جنایت‌ها و وحشی‌گری‌ها را از حد گذرانده و به خود اجازه داده تا بیمارستان که از نظر بین‌المللی در هیچ جنگی نباید مورد حمله قرار بگیرد، را مورد اصابت موشک‌های خود قرار دهد و یک نفر از زنان و کودکان را قتل‌عام کند.

طی روزهای اخیر و آغاز عملیات طوفان الاقصی عده‌ای سعی در جابه‌جاکردن جایگاه ظالم و مظلوم داشتند، درحالی‌که با این حرکت هولناک دیگر جایی برای پنهان‌کردن جنایت‌ها نمی‌ماند.

تصاویر غم‌انگیز و خون‌بار شهادت اطفال، مادران و پدران در این بیمارستان، به حدی دردناک است که آتش‌به‌جان جهانیان انداخته و آرامش را از آنها سلب کرده است.

مردم سراسر شهرهای خراسان شمالی هم‌زمان با سراسر مردم کشور و کشورهای اسلامی امروز پا به خیابان‌ها گذاشتند و با اعلام‌حضور و محکوم‌کردن جنایت‌های این رژیم کودک کش، حمایتشان را مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک با حضور میدانی در بین مردم، با عده‌ای از مردم و مسئولان حاضر در این تجمع به گفتگو پرداخت که در ادامه تقدیمتان می‌شود:

 

صهیونیسم، تمام شاخصه‌های استکبار جهانی را دارد

حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی در حاشیه این راهپیمایی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار داشت: هدف هر مسلمان آزادی‌خواه اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه و اعلام انزجار نسبت به حرکت ددمنشانه رژیم صهیونیسم است.

 

 

وی ادامه داد: قرآن نیز به‌عنوان یک کتاب مقدس و نسخه جامع شفابخش زندگی بشر این نکته را سفارش می‌کند که باید با سران کفر و استکبار جهانی جنگید و مبارزه کرد.

حجت‌الاسلام آزموده اضافه کرد: امروز کسی شک ندارد که رژیم غاصب صهیونیسم جزو سردمداران استکبار جهانی است و این رژیم منحوس کودک کش، تمام شاخصه‌هایی که برای استکبار جهانی تعریف می‌کنیم، دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: امروز بر همه واجب است که از مردم مظلوم غزه اعلام حمایت و دفاع داشته باشند.

 

وظیفه شرعی هر مسلمانی حمایت از مظلوم است

محمدحسن صحراگرد، مدیرعامل آتش‌نشانی بجنورد در گفتگو با خبرنگار ما در حاشیه این مراسم اظهار داشت: وظیفه هر مسلمان این است که وظیفه شرعی خود بداند از دین اسلام حمایت کند و به صحنه بیاید.

وی ادامه داد: قرار بر این نیست که صهیونیست و کافران و بیگانگان در مورد مسلمانان تصمیم‌گیری کنند.

صحراگرد اضافه کرد: وظیفه تمام مسلمانان این است که حضور خودشان را اعلام کنند؛ زیرا صهیونیسم نمی‌توانید برای ما تصمیم‌گیری داشته باشید.

 

 

 

فلسطین و مردمش تنها نیستند

یکی از بانوان بجنوردی که به همراه دو تن از فرزندان خردسالش در این تجمع اعتراضی علیه صهیونیست‌ها شرکت کرده بود، در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار داشت: دو مسیر حق و باطل وجود دارد و من امروز اگر در این تجمع شرکت نمی‌کردم، گویی مسیر باطل را برگزیده‌ام.

وی ادامه داد: هر نفر از ما که در این تجمع‌ها شرکت و از غزه حمایت کنیم، به جهانیان ثابت خواهیم کرد که فلسطین و مردمش تنها نیستند.

 

صهیونیسم با دیدن حامیان فلسطین، عقب می‌کشد

یکی دیگر از مادران بجنوردی در ادامه گفت: من بر خود واجب دانسته‌ام که به حمایت از کودکان مظلوم غزه که به خاک و خون کشیده شده‌اند در این تجمع حضور پیدا کنم.

وی اضافه کرد: ظلم زمانی اتفاق می‌افتد که ظالم بداند، مظلوم هیچ حامی ندارد، زمانی که صهیونیست با دیدن این تصاویر ببیند که ملت فلسطین این چنین حامیانی دارد، قطعاً در مواضعش از حملات به این مردم کوتاه خواهد آمد و عقب می‌نشیند.

 

 

جنایت صهیونیستم در حمله به بیمارستان، بی‌شرمانه است

یکی دیگر از بانوان شرکت‌کننده در این تجمع عنوان کرد: این حرکت جنایت‌کارانه حمله به بیمارستان غزه، نهایت بی‌شرمی و جنایت در حق یک ملت است.

وی ابراز داشت: ما تمام وجودمان را فدای بیت‌المقدس و قدس می‌کنیم و امید داریم که اسرائیل نابود خواهد شد و روزی می‌رسد که در فلسطین نماز به جا می‌آوریم.

 

بمباران بیمارستان غزه، به‌شدت دردآور بود

یکی از بانوان کادر درمان بجنورد نیز ابراز داشت: ما به همراه جمعی از بانوان فعال در مرکز درمانی بجنورد در این اجتماع حضور پیدا کردیم تا حمایتمان را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کنیم.

وی ادامه داد: شنیدن خبر شهادت کودکان و بمباران بیمارستان، به‌شدت دردآور بود و این مظلومیت را با تمام وجودمان حس کردیم، امروز با حضورمان خواستیم نشان دهیم که تا پیروزی این مردم کنارشان خواهیم بود و بدانند که صهیونیسم نفس‌های آخر را می‌کشد.

 

تهیه و تنظیم: آرزو رحمانی

انتهای خبر/ ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک