یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۴۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ساعت ۱۹:۱۶
فرماندار شهرستان جاجرم:

جاجرم میزبان پنجمین رویداد علمی تانا می‌شود

فرماندار شهرستان جاجرم از برگزاری پنجمین رویداد علمی و صنعتی تانا خراسان شمالی در این شهرستان خبر داد.
جاجرم میزبان پنجمین رویداد علمی تانا می‌شود,

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه‌خبری‌جاجرم، مصطفی حاج‌زاده با اشاره به میزبانی شهرستان جاجرم از پنجمین رویداد علمی و صنعتی تانا اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده این دوره از رویداد تانا همزمان با دوم آبان ماه امسال برگزار می‌شود.

 

فرماندار جاجرم با اشاره به اینکه رویداد علمی صنعتی تانا با همکاری بخش‌های مختلف صنعتی و همچنین سازمان صنعت، معدن و تجارت برگزار می‌شود، افزود: رویداد توسعه و ارتقا زیست بوم نوآوری استان (تانا) با نگاهی فناورانه و دانش‌بنیان به مشکلات و نیازهای صنایع برگزار می‌شود و در آن شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین مجموعه‌های صنعتی با ارائه راهکارها، ابتکارات و اختراعات خود سعی در رفع مشکل صنایع دارند.

 

وی برگزاری رویداد تانا را منوط به حضور صنایع در هر کدام از شهرستان‌های استان دانست و گفت: طی دورهای پیشین این رویداد، صنایع مختلفی همچون فولاد اسفراین، پتروشیمی خراسان، عرصه‌های پزشکی و درمانی و سایر بخش‌ها میزبان این رویداد بوده‌اند و اکنون نیز مجموعه آلومینا ایران در شهرستان جاجرم از این ظرفیت بهره‌مند خواهد شد.

 

حاج‌زاده در انتها با ابراز امیدواری نسبت به توسعه و ارتقا نگاه دانش بنیان در سطح شهرستان جاجرم گفت: برگزاری این رویدادهای علمی در شهرستان‌های مختلف استان می‌تواند شور و اشتیاق نهضت علمی را افزایش داده و نگاه جامعه به خصوص جوانان را به پیشرفت‌های علمی کشور واقعی‌تر سازند.

 

انتهای خبر/م

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک